Welke draagdoek voor pasgeboren baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anne1985, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Omdat ik niet altijd met een duowagen op pad wil ben ik van plan om zo vaak mogelijk een draagdoek te gebruiken. Bij mijn dochter ben ik daar pas later mee begonnen, toen ze al op mijn heup kon zitten. Ik heb dus voor de baby geen geschikte draagdoek en zie op internet door de bomen het bos niet meer :)

Wie kan me tips geven!

2. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hoihoi, zie topic hier onder, ervaringen met draagdoek

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb een 'das leichte' van Hoppediz. Geweldige doek! Gemakkelijk te knopen (zit ook een boekje bij van hoe het moet), lekker licht/dun materiaal en ik heb Julia daar in gedragen vanaf de eerste dagen/weken en nu nog steeds!!

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb bij het onderdeel 'babyuitzet' een hele opsomming gegeven van de verschillen tussen allerlei soorten draagsystemen in het onderwerp 'draagdoek/draagzak. :)

Je zou ook een kijkje kunnen nemen op het dragen en voeden forum. Daar zitten véél dames met ervaring en kennis. Je zou bijvoorbeeld ook een draagconsult kunnen doen. Altijd nuttig! ;)

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb een bykay draagdoek ik vanaf de geboorte van Tijs gebruik en vind het makkelijker dan met de kinderwagen weg gaan.
    Ik had hem in eerste instantie gekocht omdat ik de kinderen mee naar het werk neem en daar geen kinderwagen kwijt kan. Als we nu ergens heen gaan neem ik de doek altijd mee en word de kinderwagen alleen nog door mijn schoonmoeder gebruikt en heel soms als we een paar boodschappen moeten doen.

6. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook een Hoppediz draagdoek.
    Is super makkelijk te knopen, en (voor mij) heel belangrijk, ik kan er uren mee lopen zonder last te krijgen van mijn rug.

Deel Deze Pagina