Projector en andere kraamcadeaus

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linnel, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Over een paar weken ben ik uitgerekend en mensen beginnen te vragen of ik ideeen heb voor een kraamcadeau.. Het enige wat ik zelf kan bedenken is een projector met muziek, die bijv. sterren op het plafond projecteert.. Kunnen jullie dit aanraden en welke dan?

Misschien hebben jullie nog andere goede kraamcadeaus om te vragen?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Waardebonnen kruidvat Hema enz.
    Sophie de giraf (zooo leuk )

3. Luiers ;) Was ik tenminste ontzettend blij mee :D

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    als je weet dat mensen dezelfde smaak als jou hebben kan je ook kleertjes ofzo vragen, als je weet dat ze een hele andere smaak hebben zou ik het bij cadeau bonnen houden.
    bedenk wat je zo'n beetje het komende jaar nodig hebt voor je kindje en wat je graag zou willen hebben.

kinderstoel,
    auto stoel
    speelgoed
    wipstoel
    cadeau bonnen hema,kruidvat, prenatal
    box mobiel is erg leuk
    speelkleed
    schommel
    loopkarretje
    aankleding slaapkamer

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Projector vond ik niets. Wij hadden er een combi van projector en mobile van Fisher Price (deze: Mobiel projector dieren L0527 | FISHER PRICE | Kinderverzorging EurekaKids) en echt niet dat hij ook maar iets wat op een wolkje leek (of daarbij in de buurt kwam) op het plafond of op de muur kreeg. Daarnaast vond de jongste het niets om iets boven haar hoofd te hebben...

Wij hebben bij allebei de kinderen aangegeven welke 'tutknuffel' we graag voor ze wilden hebben. Verder stond er wat speelgoed op, geloof ik... De meeste 'grotere' dingen had ik toch zelf al gekocht, omdat ik het in huis wilde hebben of te smaakgevoelig vond. Bij de jongste hebben we ook (een bijdrage aan) een fietskar gevraagd.

6. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een babygym- set?

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Lastig he?
    Zelf koop ik nog geen dingen die ik niet direct nodig heb. Dat kunnen mooi de cadeaus voor de kraamvisite worden, zeker omdat niet iedereen de eerste week direct langskomt.

Ik ga vragen:
    Sokjes
    Slabbers (eerste tijd gebruik je meer de doekjes)
    Lekker badspul (of iets fijns om de haartjes mee te doen ofzo)
    Slaapzak
    Laken/dekentje voor in bijvoorbeeld het logeerledikantje of kinderwagen
    Leuk besteksetje
    Voorleesboeken

Verder kan je nog denken aan spullen die je voor de leuk erbij hebt, bijvoorbeeld zo'n potje voor de eerste tandjes, gipsafdruk voor voetjes, spaarpot of iets extra's voor op de babykamer zoals een leuk fotolijstje.
    Praktisch denken helpt ook, soms is het gewoon heel handig om nog een extra hoes te hebben voor om het waskussen of het voedingskussen.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    O ja, set voor gipsafdruk is leuk! Vraag dan wel een set met foam, waar je een afdruk in kunt maken waar je dan daarna gips in giet. Andere setjes waar je het handje of voetje direct in gips moet drukken ed zijn echt geen doen...

9. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Projector van Alecto is een groot succes hier. Zl van 20 mnd vraagt er bij z'n middagslaapje om. Verschillende geluiden en verschillende projecties mogelijk.

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Al het nodige had ik zelf al gekocht. Ik had een lijstje gemaakt met wat praktische spulletjes om als cadeau te vragen: zwitsal producten, tuitbekers van avent.... , maar ook cadeaubonnen van prenatal of v&d of geld. Op het geboortekaartje hadden we een envelop als cadeaubon, en tot nu toe hebben we van de meeste visite ook geld cadeau gekregen... erg fijn, want daar heb ik een hele mooie buggy van gekocht!

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Geen ervaring met projector maar voor andere kado's zou ik inderdaad ook kijken of iemand een beetje dezelfde smaak heeft en anders gewoon kadobonnen vragen.
    Is voor de gever niet een leuk cadeau om te geven maar is altijd beter dan aankomen met de zoveelste tutdoek waar je niks mee doet. Kunnen ze beter iets geven waar je wel iets aan hebt.

12. Wij hebben deze gekregen als kraamcadeau van mijn broertje en zn vriendin bol.com | Chicco Goedenacht Projector Blauw,Chicco | Speelgoed
    Ons zoontje valt er heerlijk mee in slaap, de muziekjes zijn erg rustgevend (dat zoontje bij ons op de kamer lag ook gewoon op onze kamer gebruikt:p) Ook de sterretjes die hij projecteert komen goed op de muur en plafond en veranderen van kleur.

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    besteksetje en serviesje staan er hier op, voor de rest weet ik ook neit veel.

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.329
    10.295
    113
    Leuk lampje, eerste spaarpot, wat we zelf geweldig vinden is lamaze speelkleed. Te gebruiken tot 2/3 jaar. Met boog,muziek geluid en weinig plastic. Edu

15. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een online lijstje gemaakt bij Onlinekadolijst.nl - Je eigen verlanglijstje, trouwlijst, geboortelijst, wensenlijst

Super makkelijk en zo hoef je niet alles op te sommen en kunnen mensen op hun gemak thuis kijken. We gaan de link ook in het geboortekaartje zetten als tip.
    We hebben kleine dingetjes. praktische dingen, speelgoed erop gezet.
    Gewoon een avondje googlen langs sites van kruidvat, etos, babydump, intertoys, V&D enzo...
    Wij vonden het ook leuk om te doen :D.

Kraakboekjes, activity center voor de box, foamspeeltjes voor in bad, voorleesboeken, eerste spaarvarkentje, speeltje voor in de maxi cosi, mobiel voor boven bed, wikkeldoek, kleertjes, eerste nikes, houten blokkendoos, kraambezoekboek, ontdekkingsbal, buigzame duizendpoot met zuignap, stapelkubus, oplaadbaar nachtlampje, zwitsal babybox, pop-up, bijtsleutels, etc :D

16. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bij mijn dochter heeft eigenlijk iedereen zelf wat bedacht. De paar die vroegen wat we wilden hebben (en dan ook niet iets kleins wilden geven) hebben we gevraagd om een mobiel en om duplo. De duplo is natuurlijk pas voor veel later, maar goed, dat speelgoed voor de eerste maanden groeien ze zo snel uit, en daar krijg je vaak ook veel van, dus ik vond het zo wel leuk.
    We kregen een mooie mix van kleertjes in maat 50 t/m maat 80, en van speeltjes voor echte ieniemini babies tot en met echte peuters. Nog steeds kunnen we soms een verrassing van zolder toveren als er weer wat speelgoed is waar ze dan klaar voor is :D.

Deel Deze Pagina