Ik heb gisteren bij de kruidvat voor 14,99 een schitterende projectorlamp gekocht van fisher price. Hij projecteert vormpjes en speelt muziekjes of natuurgeluiden. Het heeft een timer van 5,10 of 15 min waarna hij weer uitschakeld. er zitten verschillende "cassetes bij voor vormpjes per leeftijdscatagorie...
We hebben hem nog niet uitgeprobeerd, maar wat ik erover gelezen heb wel... en tevens krig ik in het november mama topic een inbraak van een juli mama en die zei dat haar dochter hem geweldig vond
ik heb hem hier.. maar hier is dochter lief er onwijs bang voor dus staat eigenlijk voor de kat zijn ... in het raam
Er zit een cassete bij van: 0-3 maanden met 3 simpele figuren 3-6 met weer wat uitgebreide figuren en vanaf 6 maanden met veel figuren en kleurtjes...
Iemand bij ons forum had hem ook gehaald, maar er moeten wel 3 (of vier?) hele grote batterijen in... Denk, zeg het er even bij
Ik had het gezien, mocht et erg hard gaan koop ik gewoon oplaadbare... 't zijn van die grote die je in wel meer kinderspeelgoed hebt zitten. Heb er nu 4 van de zeeman die zijn maar 0,89 cent voor 2!
Ik heb het ook gehaald. Wat een leuke projector ook rustige muziek en ideaal dat je hem op tijden kunt instellen
ik heb m ook gehaald er moeten idd 4 van die hele grote batterijen in heb m gehaald voor Dice maar Youame vindt hem ook helemaal geweldig