afgelopen dinsdag alweer 5 weken te laat, maar negatieve testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tabithamondial, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tabithamondial

20 jul 2010
    23
    0
    0
    Werk met Harddravers
    Zaanstad
    Hallo Allemaal

Ik ben al 5 weken overtijd..

Maar mijn testen zijn negatief..

Ik heb in augustus '08 en januari '09 een miskraam gehad, maar sinds dien ben ik ook heel regelmatig maar ik heb nooit een cyclus die langer dan 56 dagen is geweest tot deze .heb nou een cyclus van (tot nu toe dan) 72 dagen.

Ben daarom vanmorgen maar naar de dokter geweest, omdat ik wel last heb van maagzuur, last van mijn onderrug.

Hij heeft mij daarom door verwezen naar het ziekenhuis en nu dus wachten op de oproep.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes

2. Storm

Storm Niet meer actief

Ja, helaas wel. Bij mij is PCO geconstateerd. Ik had na het stoppen met de nuvaring een prachtige cyclus van 28 dagen. Ineens was het hommeles. Het ging steeds langer duren en op een gegeven moment werd ik helemaal niet meer ongesteld. Uiteindelijk ook maar naar de HA gegaan, doorverwezen (ivm kinderwens) en toen kreeg ik dat te horen.
    Vervelend, maar wel een antwoord op mijn vragen.
    Hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Het niet weten is zoveel erger dan wel weten wat er aan de hand is.

Groetjes Storm

3. tabithamondial

20 jul 2010
    23
    0
    0
    Werk met Harddravers
    Zaanstad
    het is inderdaad lastig als je niet weet waarom.

ik zou binnen 10 dagen een oproep krijgen van het ziekenhuis. dus ik hoop wel op snel meer duidelijkheid.

heb al ruim 2 weken last van mijn rug dus hoop wel dat ik het snel weet, want dan kan ik aan de ibuprofen, maar dat wil ik alleen als ik zeker weet dat ik niet zwanger.

Deel Deze Pagina