Toch even fier komen melden dat mijn kleine kapoen vandaag 1 jaar geworden is. En wat een emotionele dag is het vandaag... alles komt in gedachten terug bij mij. Op dit uur lag ik een jaar geleden al in het ziekenhuis met weeën die ze gingen remmen. zonder succes natuurlijk. Al bij al mogen wij toch onze 2 handen kussen dat Jarne niets aan zijn vroeggeboorte heeft overgehouden. Hij zit mooi op schema voor een prematuur van 32 weken. Toch even 2 fototjes spammen van vanmorgen:
Het is zo herkenbaar, alles met het uur in je gedachten voorbij zien komen, zo laat gebeurde er dit een uur later dat en toen gebeurde er zus. Af en toe een traan en dan weer een lach. Een dag met een ontzettende achtbaan aan herinneringen. En ook al ging alles meteen helemaal goed (was bij ons ook) toch is het een vreemde dag, en de tranen gewoon laten lopen hoor dat is goed voor de verwerking! Sterkte vandaag maar probeer er natuurlijk wel een groot feest van te maken met de kleine kanjer!! Wat een knappert zeg Groetjes Marja
Ik had dat ook wel bij de eerste verjaardag. Toen ze 2 werd er geen seconde meer aan gedacht haha! Eigenlijk goed nieuws, ze heeft er dus niks aan overgehouden Op de peuterspeelzaal weten ze het niet eens....
Gefeliciteerd met je kleine mannetje! Die emoties horen erbij, ik heb ze ook nog steeds vaak. Over 3 maanden ben ik bang dat mijn traantjes ook gaan vloeien...
Gefeliciteerd nog met je mannetje! Zo herkenbaar, onze tweeling is ook met 32 weken geboren....... en nu worden ze straks in januari alweer 4!!!! Ik denk er nog vaak aan terug zeker nu ik weer zwanger ben..........
Een dat te laat maar niet minder gemeend! Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Jarne!! Mijn zoon zijn eerste verjaardag begint nu ook dichterbij te komen, en ik merk al dat ik emotioneler word hihi!
jullie zijn lief...echt bedankt voor de reacties. Ik ben zeer blij dat het herkenbaar is bij jullie. Het was een zeer emotionele dag, maar toch hebben we genoten. Hij en ik. We zijn trouwens nog een bezoek gaan brengen aan het UZ van Gent. Waar Jarne geboren is en 2.5 week verbleven is. Morgen bezoeken wij het lokale ziekenhuis waar Jarne nog 1.5 week verbleven is. Ik heb tranen met tuiten gehuild gisteren als ik in de bezoekersgang liep van de Neo. En Jarne die zwaaide lekker enthousiast naar de verpleegsters. Wat een tijd hebben we daar meegemaakt en niet te geloven dat het al een jaar geleden is.
Gefeliciteerd met je zoontje! Herkenbaar hoor ook hier, mijn dochter wordt bijna 1 jaar, geboren met 33 weken. Denk er steeds meer aan, beetje emo nu al, maar ook heel trots op ons meisje! Buiten dat ze wat klein is heeft er niks aan over gehouden.