Hallo allemaal, ik ben 5 jaar gestopt met de pil, sinds 2 jaar proberen we zwanger te worden. na een miskraam vorig jaar Oktober lopen we bij de gynaecoloog. Tot nu toe is er waarschijnlijk geen reden waarom ik niet zwanger word. Ik zeg waarschijnlijk omdat ik geen vertrouwen meer heb in de afdeling gynaecologie van ons ziekenhuis. In eerste instantie zou ik een afwijkende hormoonhuishouding hebben waardoor ik geen eisprong zou hebben. Nadat er al een behandelplan was opgesteld gaf de gyn. aan dat dit niet zo was. Het bleek aan de dag van het bloedprikken te liggen. Ik heb uiteindelijk een HSG onderzoek gehad. De eerste keer hadden ze een verkeerde datum gepland, ik mocht het onderzoek helemaal niet ondergaan door de dag van mijn cyclus, we konden weer naar huis. Ook voor niks antibiotica geslikt. De 2e keer dat ik voor het HSG onderzoek ging zijn ze de antibiotica vergeten voor te schrijven. Het onderzoek lukte niet, uiteindelijk is het gelukt nadat ik zelf buiten bewustzijn was geraakt van de pijn. Na dit alles heb ik geen vertrouwen meer in ons ziekenhuis. Wie heeft er positieve ervaringen en kan mij een ziekenhuis in Limburg(NL) aanraden? Alvast bedankt!
is dusseldorf misschien een goede optie voor jullie ? wij zijn in genk geweest, maar daar konden ze niet meer voor ons doen. Azm ben ik nooit naartoe geweest, maar dusseldorf, was een verademing om behandeld te worden. Helaas is dat voor ons niets geworden, maar dat had andere oorzaken. Suc6, Jolanda
Ik weet niet waar je nu bent geweest, maar ik heb een aantal jaren in Roermond gelopen en nu in Venlo. In principe bij beide goede ervaringen (op een paar kleine dingen na maar dat heb je overal wel). Maar als ik mocht kiezen zou ik uiteindelijk naar Maastricht gaan. Puur omdat het daar beter geregeld is. (niet alleen de gyn hoor). Maar dat is persoonlijk. Goed op je strepen staan meid, het is jouw lichaam en jouw wens!!
Ik zat eerst in Heerlen (nooiiit meer!! Voor niks meer) In Maastricht zwanger geraakt en toen in sittard bij gyno gebleven, beide zeeer tevrede (sittard mijn en kids leven gered) Maastricht en sittard raad ik aan!
dames bedankt voor jullie reacties! we zijn nu over gestapt naar het ziekenhuis in Roermond. Dit is het meest praktisch omdat mijn man daar om de hoek werkt. Als het uitloopt op ivf of icsi worden we doorverwezen naar Maastricht.