Angelsound dopler ervaringen gezocht :)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lotus87, Nov 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotus87

Lotus87 Actief lid

Aug 15, 2014
    104
    0
    16
    Hallo,

Ik ben erg benieuwd naar anderen die een angelsound dopler gebruikt hebben of gebruiken in hun zwangerschap. Ik heb er hier 1 liggen maar ben echt een leek. Ik ben nu 8 weken zwanger.

Vanaf wanneer gebruikten jullie dit apparaatje en waar zocht je precies? Ik zat te denken vlak boven het schaambot..? Hoe klinkt het hartje? Net zo stevig als je eigen hart of klinkt het verder weg/vager?

Ben benieuwd!!

2. ks2011

ks2011 Bekend lid

Oct 2, 2013
    598
    0
    16
    Ik kon bij de eerste met 11 weken het hartje vinden en bij de 2e met 9 weken. Je moet echt goed zoeken en inderdaad net boven je schaambot en in je liezen. Je hoort heel snel je eigen hartslag en op meerdere plekken natuurlijk. Hartje van de baby klint echt als een locomotiefje/galoperend paard. Als je eenmaal de baby hoort dat weet je het verschil wel! Succes

3. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

Mar 2, 2014
    310
    0
    16
    Geen ervaring mee maar als je zoekt op angelsound op deze site dat krijg je tig topics hierover ;)

4. Lotus87

Lotus87 Actief lid

Aug 15, 2014
    104
    0
    16
    Ah thanks! Ga ik eens even doorneuzen! Met 9 weken dat is best vroeg toch??

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik heb vorige week geprobeerd het hartje te horen toen lukte het steeds niet, gister is het mij wel gelukt maar vandaag lukt het weer niet :( het is dan ook niet voor niks dat geadviseerd wordt om hem pas vanaf 14 weken te gaan gebruiken...

6. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,097
    682
    113
    Female
    Duitsland
    Hier ook pas rond de 14 weken gekocht en geluisterd was een heel gezoek eerst maar uiteindelijk toen toch het hartje gevonden :D

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Met 9 weken lijkt me erg vroeg ja
    Ik ben het rond 13-14 weken beginnen gebruiken denk ik, toen hoorde ik het zachtjes en elke week werd het krachtiger en harder en vond ik het ook sneller
    Maar ik voel haar nu al enkele weken goed bewegen, dus ik gebruik het nu niet meer

8. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Ik heb er sinds afgelopen week ook een en meteen geprobeerd met 10,5 week. Na lang zoeken eindelijk gevonden, erg leuk om te horen! Eerst hoorde ik steeds maar mijn eigen hartslag, die hoor je inderdaad op meerdere plekken. Die van de baby gaat veel sneller. Ik heb het nu een paar keer gedaan, maar het is echt wel even zoeken hoor.

Share This Page