Hoi allemaal, ik ben echt moe vanaf 5 uur sochtends heb ik veel voorweeen. Ze worden steeds pijnelijker. Maar ze komen niet om de 5 minuten. Ze komen om de 10 minuten en duren van 40 tot 60 sec. Meestal 1 minuut. Dit wordt mijn 3e bevalling. De eerste 2 bevallingen had ik compleet geen voorweeen ik herken dit allemaal niet. De vk zei dat dit 3 dagen kan duren dat hou ik echt niet vol!
Weet precies wat je bedoelt! Ik heb bij de eerste ongeveer 2/3 weken voorweeen gehad, elke dag en inderdaad niet regelmatig. Helaas betekende het hier niks en duurde het daarna nog 2 weken voor ik ging bevallen. Heel vervelend, vermoeiend en pijnlijk maar ik hield mezelf voor dat het allemaal voorbereiding is en dus geen kwaad kan. Je kunt wel een kruik proberen of een warm bad/warme douche, dat wil nog wel eens schelen. Verder kun je alleen doorbijten en hopen dat je snel mag gaan bevallen!
Heel erg vervelend. Als het te lang duurt zou ik adviseren om nog eens met je VK te overleggen. Ze kunnen je ook een nachtje slaapmiddel geven in het ziekenhuis. Dan slaap je tenminste nog even voor je bevalling. Die rust kan je goed gebruiken. Succes
Herkenbaar.. Hier nu ook al een aantal weken raak word er niet goed van. Vooral snachts dan komen ze rustig om de 4 minuten en duren ze 1,5 minuut maar in pijn neemt het niet toe. En het doet Ook nog eens niks qua verweking ofzo Word er echt moedeloos van want die hou ik geen 3 weken vol zo... Vandaag begon t al om 15u.. Hoop niet dat het weer de hele nacht zo doorgaat. Sterkte meis hoop dat we beide snel t echte werk te pakken hebben!
Ik heb ook drie dagen voorweeen gehad om de 5 a 10 minuten die ongeveer een minuut duurden. Totdat ze de laatste avond echt heftiger werden en voor flinke ontsluiting zorgden. Ik was helemaal kapot totdat de bevalling begon toen kreeg ik weer een boost energie. Dit had voor mij 1 pluspunt door het vele voorwerk was alles super verweekt en had ik op een schaafwondje nergens last van! Hou vol meid en inderdaad anders overleggen met je verloskundige dat je iets krijgt waarmee je in ieder geval kan slapen.
Hier ook veel voorweeën, weet ook niet hoe ik dit nog 2 en misschien wel 4 weken moet volhouden. Hier houden ze gemiddeld 45/50 seconden aan, soms een uitschieter naar de minuut, heb dan echt zo iets van zal het dan nu eindelijk doorzetten.. Maar helaas tot op heden blijft t hierbij.. Of het al voor verweking of wat ontsluiting heeft gezorgd weet ik niet, daar is nog niet naar gekeken. Lijkt me frustrerend als daar wel naar is gekeken en dr nog niets veranderd is. Ik hoop dus maar dat t al voor een goede verweking heeft gezorgd.
Hallo dames. Probeer dadels met water. Het helpt om makkelijk en snel ontsluiting te krijgen. En bovendien geeft het je lichaam de energie die het nodig heeft om vol te houden. Ik wens jullie heel veel succes en dat het een mooie en makkelijke bevalling mag zijn.
Wat moet je daar mee doen dan? Opeten of drinken? Je buik mee masseren? Er omheen dansen bij volle maan?
Dit word ook mijn 3e kindje en ik heb ook geen oog dicht gedaan vanacht kreeg voorweeën die ik echt een beetje weg moest puffen en ook pijnlijk. Nu is het weer rustig maar ik voel me erg duizelig. Ik hoop toch echt niet dat ik dit nu elke nacht krijg. Ik heb dit zo heftig ook niet bij mijn 2 andere kindjes gehad. Hopelijk zet het snel Door ook bij jouw! Succes met de laatste loodjes
Nou ik sluit me maar aan bij dit groepje!! Vanaf gisteravond begonnen..heel af en toe ervoor ook wel, maar wat ik gisteren mee maakte was toch best wel heftig.. heb er heel de nacht wakker van gelegen.. pfff vermoeiend idd.. lig nu lekker in bedje met een hittepit in mijn rug..