Hallo Allemaal, Ik lees overal dat schilderen tijens de zwangerschap niet goed is. Maar men spreekt dan telkens over het schilderen van muren, het onder handen nemen van de babykamer. Ik schilder gewoon graag als hobby, schilderijen maken dus. Met acrylverf. Mag dit ook niet? Ik kan niks terugvinden bij de verf die ik gebruik en dus ook niets op het net. Weten jullie wellicht of er onderscheid gemaakt wordt tussen verven en schilderijen maken of is alle verf slecht? Groetjes
Ik schilder zelf ook als hobby en bij mijn weten mag je gewoon lekker met acrylverf aan de slag gaan hoor. Veel plezier.
Ik schilder ook en acrylverf is op waterbasis en geen probleem. Het gaat idd over verf op terpetinebasis wat afgeraden wordt.
Als je je schilderij af hebt en 'm wilt vernissen of aflakken, kun je dat wel beter door iemand anders laten doen
Als je je schilderij af hebt en 'm wilt vernissen of aflakken, kun je dat wel beter door iemand anders laten doen
dank jullie wel voor de reacties! Kan ik weer lekker gerust gaan schilderen. Guppy het vernissen is inderdaad wel slim om door een ander te laten doen, had ik weer niet aan gedacht lol! Groetjes