En hielp dat dan dus wel? Dus nu aan de Clomid? Heb je van je zelf geen eisprong? Hoe is het bij je eerste kindje gegaan? Ik kan namelijk tussen al dat bloed door nog wel een eisprong ontdekken m.b.v. temperaturen en ovulatietesten. Deze ronde dan niet vanwege de primolut, maar anders heb ik volgens mij toch echt wel een eisprong...
Oh dus je was deze ronde wel aan de primolut. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen. Zal ik daarna mijn ervaringen ook delen . Laten we hopen dat het meevalt!
Het waren druppels bloed elke maand en dat heel vaak... Mijn baarmoederslijmvlies was wel dik dus nooit een echte ongi gehad Het helpt echt goed want heb eindelijk een normale ongi gehad En tja eisprong... Denk niet dat het een normale eisprong was bij mij Heb namelijk ook een persisterende follikel gehad Ik voelde elke cyclus een eisprong voor ik zwanger raakte kon zelfs bij een FM vertellen aan welke kant het sprong Maar moest na de bevalling aan de prikpil... Daardoor is alles in het honderd gevallen.... Geeft niet We gaan ervoor!
Sorry voor mijn late reactie, maar ik ben hier een tijd niet geweest.... na 3e dag ongi geworden, dus nu weer afwachten.
Wat goed! En nu moet je afwachten of het weer vanzelf zal gaan? Ik zit hier nu op mijn 3e dag na het stoppen met de provera (zaterdag de laatste genomen), dus ik verwacht een dezer dagen wel ongesteld te worden. Met de pil was het altijd de 4e dag na de laatste pil. Ik voel momenteel nog helemaal niets geks. Ik heb alleen meer puisten gekregen op mijn rug, maar die had ik al een paar weken voordat ik met de provera begon. Ik heb geen bijwerkingen gehad of zo, voor zover ik weet. Maar goed, het mag nu toch echt wel komen want ik zit vandaag op dag 121, dus het wordt tijd. Als ik nu niet ongesteld wordt moet ik volgende week woensdag weer beginnen met 10 dagen provera (10mg). Als ik nu wel ongesteld word moet ik op dag 16 t/m 25 van deze nieuwe zogenaamde cyclus weer 10 dagen provera gebruiken. En dan hoop ik dat het daarna vanzelf gaat, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er een hard hoofd in heb.
Ik ben ook na 3 dagen ongesteld geworden! Ik moet nu op dag 14 en 21 te bloedprikken om te zien of ik een eisprong oid heb. Ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan. Dierelier waarom moet jij als je wel ongesteld wordt opnieuw provera slikken?
Dat is een kronkel van mijn huisarts, die vond dat we maar meteen 2 cycli moesten opwekken want dat zou beter zijn of zo. Nou ja ik lees bij niemand anders dat die dat ook moeten doen, dus ik geloof dat niet. Maar ik doe het wel braaf, wie weet helpt het. Bij jou is het wel spannend!! Ik zie dat je op dag 2 zit? Fijn dat je in ieder geval goed in de gaten wordt gehouden. Ik ga voor een ei duimen!
ok daar heb ik idd ook nog nooit van gehoord dat je 2 achter elkaar moet opwekken! Wie weet helpt het... was dit je eerste lange cyclus? ik hoop ook idd ook dat ik dit keer weer mooi een ei ga krijgen.... vorig jaar ging het zo mooi. We zullen zien!
Hallo allemaal, Net heel dit topic even door zitten lezen, ik heb namelijk gisteren ook primolut voorgeschreven gekregen van mijn huisarts. Het vreemde vind ik alleen dat ik het zomaar over de telefoon voor geschreven kreeg en hij mij niet eens heeft gezien verder of iets dergelijks??? Ik voel me dan ook niet prettig om dit te gaan slikken. Wat ik voornamelijk lees is dat het gebruikt wordt om een ongi op te wekken of overmatig bloedverlies te remmen. Dit is verder bij mij niet aan de orde. Ik heb nu namelijk voor de vierde keer op rij een erg korte cyclus van 22 dagen en m'n ei door middel van ovulatietesten pas gevonden op dag 16/17, mijn eigen conclusie is dus dat mij LF te kort is. Nu heb ik zelf gisteren de gyneacoloog gebeld waar ik na de geboorte van mijn dochter nog een tijdje op nacontrole ben geweest (niets ernstigs maar vanwege hechtingen, sub totaalruptuur....oefffff) en een afspraak kunnen maken voor 29 april. Wat zouden jullie doen, toch op advies van huisarts af gaan en alvast primolut gaan slikken 10 dagen 3 maal daags of afspraak met gyneacoloog afwachten, ben dan alleen weer een cyclus verder en we willen zo graag een brusje!! Ik weet het gewoon even niet meer, van m'n huisarts wordt ik ook niet veel wijzer. XXX Dushi
O ja wat ik vergeet te zeggen ik wordt op dag 22 wel ongi, maar het bloedverlies is minimaal, kan het af met een inlegkruisje, het is wel helder rood maar minimaal en na 1,5 dag alweer gestopt???
Dat is dan de reden waarom ze jou primolut willen geven Je hormoonhuishouding is dan door de war en de ha wil je dan een echte ongi geven Mijn "ongi" was ook maar een paar druppels en geen krampen Dat ging maanden lang door totdat ik er zat van was en een invaller vroeg van hoe en wat Die stuurde me gelijk door naar de gyn en die zei het dus van mijn hormoonhuishouding