Dit filmpje kreeg ik toegezonden via Hyves en ik heb met verbazing gekeken naar de kleine (of moet ik zeggen grote) talenten. Zo klein en dan zo'n beheersing van evenwicht en flexibiliteit!!! Echt heel mooi! Ben alleen wel heel benieuwd wat de jury hier over te zeggen heeft... versta er niks van! YouTube - Ukraine's got talent very cute children performance (english subtitles)#
Ge-wel-dig knap wat die kindjes doen zeg! Ik heb ook met verbazing zitten kijken. Maar toch heb ik hier altijd een beetje een gek gevoel over. Ik vraag me altijd af of die kindjes er zelf voor gekozen te hebben om dit te doen. Er moeten toch uren en uren en uren training inzitten? Ik veroordeel het niet hoor, misschien is dit wel de liefste wens van dit schattige jongetje en meisje. Het is gewoon mijn gevoel, als ik naar mijn eigen meisje kijk, kan ik me niet voortellen dat zij daar geduld voor op zou kunnen brengen. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mijn dochter. Kleine rauwdouwer dat ze is.
YouTube - Semi Final Ukraine Got Talent, Ura is 7 , Karina is 6 !!! dit is een ronde verder... gedeeltelijk hetzelfde, maar mooier aangekleed.. en blijere gezichtjes
Tuurlijk mag mijn eigen kleine talentje hier niet ontbreken.. YouTube - Jamie zingt; "Je bent hier" van St!l ! Laif!
die zijn echt goed die cheeky's de eerste vond ik ook wel goed maar ging me wat te traag ik hou niet zo van ballet