Wat doen jullie naast werk/gezin?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik vraag me af wat jullie bezigheden zijn naast werk en gezin.
    Heb je speciale hobbies waar veel tijd in gaat zitten of doe je bijvoorbeeld vrijwilligerswerk?

Waar krijg je een goed gevoel van of waar verheug je je op?

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik doe fotoshoots, ik reken daar geen prijs voor maar zeg altijd , maak zelf maar een envelopje of koop een leuk kadootje voor m'n dochtertje

voor mij is het oefening en voor hun is het leuke foto's

3. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi, leuke vraag!

Nou m'n allergrootste hobby waar ik ook goede zin van krijg is :

Zwangerschapspagina rondstruinen en lezen hihihi

Daarnaast ben ik een cursus astrologie aan het doen. Horoscopen berekenen en duiden. Erg leuk om te doen maar wel lastig.

Ik zit al een tijdje in de wia en voor mij en m'n aandoening is het belangrijk om in beweging/structuur te blijven. Daarom loop ik veel door de bossen, daar krijg ik een heel goed gevoel bij. Ook het spelen met m'n dochter vind ik heel erg leuk.

En jij TS?

Groetjes jopa

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wegens omstandigheden nu even niks.

Maar ik reed altijd paard en kookte veel :)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ehm zp, slapen, lezen, tv kijken, marktplaats afstruinen, maar ook gewoon lekker in huis bezig zijn, spelen met de kindjes. zorgen voor me man en kindjes is mijn hobby

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vang oude fokcavia's op, en steek daar veeeel tijd in. Verder zp ed.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Leuke dingen allemaal hoor!

Zelf heb ik niet echte hobby's. Ik zit veel op internet (facebook en ZP) en probeer zoveel mogelijk leuke dingen met de kids te doen.
    Alleen zijn ze 1.5 en 3.5 jaar en vind ik het moeilijk om echt leuke dingen te vinden om met ze te doen.

Verder heb ik af en toe een bui om cakes te bakken, maar das vaak maar even.

Wel volg ik nu een 6 lessen durende Kinder EHBO cursus.

Ben een beetje zoekende naar leuke dingen...

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Naast het huishouden,de kinderen en manlief :D ben ik veel buiten met de hond, struin ik veel internet af, lees ik, borduur ik, scrap ik en maak ik foto's. Genoeg te doen en te weinig tijd.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik sport 3-4x per week, spreek elke week wel een keer af met 1 of meerdere vriendinnen en ga 2x per week bij mijn ouders langs.
    Verder kook en bak ik graag, zit redelijk wat op zp als dochter slaapt of als ik even niet vooruit kom met mijn werk.
    Wat nog? Ik maak zelf regelmatig een krans voor aan de deur of in de keuken, knutselen en spelen met mijn dochter, alle vrije dagen wandel ik ca. 2 uur... tja eigenlijk heb ik altijd tijd tekort!

10. tulip

tulip Niet meer actief

Beetje internetten, digiscrappen, cupcakes en taarten bakken en decoreren en haken.

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wat goed van je.

Hoe kom je aan de cavia's en blijven ze dan ook bij jou?

12. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik zumba 2x in de week. Vind ik leuk.

Lekker rommelen op het internet, nieuwe ideeën creëren en uitwerken, lekker creabea bezig zijn.

13. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik rijd paard, men, heb kippen vissen paard en een hond. kook graag, bloemschik. en help mn broer met de boekhouding en advertenties voor zn bedrijf.

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Naast mijn werk sport ik meestal 2x in de week.. Spreek denk ik 1x per week af met vriendinnen..

Gezin bestaat vooralsnog alleen uit manlief en ik dus daar gaat niet superveel tijd in zitten :p

Mijn grootste hobby is mijn pc, ik hou erg van gamen :D Daarnaast veel op internet, facebook e.d. Daarentegen kijk ik eigenlijk weinig tv, ff een half uurtje voor het slapen gaan, verder niet..

Hou ook erg van lezen en films kijken, mijn kat knuffelen :D En ergens boven staat nog een gitaar stof te happen waar ik ook een blauwe maandag nog eens wat op pingel, maar wat al veel te lang geleden is.. Misschien maar weer eens pakken als de kerstboom staat vanmiddag :D

15. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik rij bijna iedere dag paard:)

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik fok cavia's, bak veel, breien, haken, naaien (net mee begonnen), ben gek op dieren en vind het heerlijk om te wandelen (en baal er dus verschrikkelijk van dat het nu de hele dag al regent of hagelt :p).

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Naast het hh, bezighouden van 3 kids incl sportclubs, logopedie en huiswerk van de oudste, zit ik graag op ZP, Forest Story, bak ik mijn eigen taarten, ben verkeersouder op de school van mijn dochter, help mijn moeder met allerlei zaken regelen na haar beroerte, onze oudste heeft autisme en daar gaat ook flink wat energie in zitten.
    De 4 katten die wij hebben gaat ook de nodige zorg nodig.
    Kortom te veel te doen voor het aantal uren dat er in een dag zit.:)

18. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Zangeres (betaald), speel gitaar en fotografie.

19. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Ik zit bij een zwemclub, we trainen eens in de week. Verder bak ik ook graag taarten (maar dan meer de oud-hollandsche appel- en chocotaarten, niet van die kunstwerken die ik hier wel eens langs zie komen :D ), maar alleen als ik weet aan wie ik ze kwijt kan (slecht idee om dat allemaal zelf op te eten... )
    Ik doe vrijwilligerswerk voor een jongerencentrum (voor hun krantje, schrijven/redigeren van teksten, interviewen) en voor mijn eigen baas (als in: werk extra uren zonder dat dat betaald wordt)
    En sinds kort zit ik helemaal in wordfeut :D

20. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Naast mijn gezin,familie,huis hou ik van Gamen(L4D),internetten,Facebook,ZP,
    cupcakes maken,kokkerellen,haken,tekenen (met name portret tekenen),
    administratie van bedrijf van mijn oudste van 22 verder maak ik graag
    foto's,wandel graag(strand en boswandelingen) en ga ik graag op
    vakantie.:)

Deel Deze Pagina