Even een berichtje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Frummeltje, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    Hallo allemaal, het gaat hier nog steeds heel erg goed. Ons kleine Frummeltje laat zich al duidelijk voelen, en als mama niet goed zit kijgt mama al duidelijk een schopje zo van: mama ga eens anders zitten, ik kan zo niet lekker liggen. Prachtig om dit weer mee te maken. Zo wordt je elke keer weer stilgezet bij het feit dat je zwanger bent. Ik moet zeggen dat je door de drukte van de andere twee, je nog weel eens vergeet dat je zwanger bent. Maar Frummeltje laat zich wel gelden en dan is het: Oh ja, dat is waar ook, even niet aan gedacht, maar idd, ik ben zwanger. Echt iets om van te genieten. Hopelijk gaat het met de andere zwangeren ook goed, ik ben heel benieuwd. Succes allemaal en tot de volgende keer.

    [​IMG]
     
  2. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Heeyy... Super is dat toch...
    Een tijd om van te genieten, voor mij is het de eerste, maar ik denk dat je bij elke zwangerschap weer onwijs geniet !

    -xxx-
     
  3. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wat lijkt mij dat een mega super goed gevoel :)
    Geniet er lekker van meid

    Ik hoop dat ik me binnenkort ook kan melden als zwanger :(
     
  4. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Geniet er maar lekker van! Wel snel dat je de kleine al voelt met 12 weken....
     
  5. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut


    Genieten doen we zeker. En de eerste voelde ik met 12 weken, de tweede met 11 weken en 3 dagen en deze met 11 weken en 1 dag. Dus het wordt steeds vroeger. Wel leuk dat we bijna gelijk op lopen. Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger, dus daar zit niet veel verschil in. Ben benieuwd hoe jou echo morgen is. Succes en geniet ervan.
     
  6. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    Nou, voor jou nog even spannend. Ik duim voor je. Hopelijk mogen we je binnenkort feliciteren. Succes!
     
  7. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    Jazeker is dit een tijd om van te genieten. En inderdaad is elke zwangerschap op zich weer bijzonder. En deze zwangerschap is helemaal bijzonder omdat ik nu samen met mijn jeugdliefde een kindje krijg. We hadden elkaar 10 jaar niet gezien en allebei getrouwd geweest in die tussentijd, ook allebei 2 kindjes gekregen, en nu krijgen we samen ons eerste kindje! Dus dit is dubbel genieten. Voor jou ook veel succes en hopelijk blijft alles goed gaan. xxx-jes.
     
  8. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik voel ook al een week of 2 een plopje af en toe ;) Leuk he.. geniet maar lekker!
     
  9. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    Gaaf is dat he als je het kleintje al voelt! Enorm genieten. Wel leuk dat je 2 weken verder bent, lopen we een heel eind gelijk op. Ben benieuwd hoe het bij jou blijft gaan. Wij hebben 21 augustus weer een bezoek aan de gyn. en krijgen dan ook weer een echo, en de 20 weken echo hebben wij 17 september, dus een week later als jij. Leuk hoor. En succes voor woensdag bij de verloskundige. :)
     
  10. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Heel gaaf! Als ik het aan iemand vertel krijg ik te horen joh dat kan toch niet! Maar op de laatste echo zag je ook echt dat het een bewegelijk kind is ;)
    Spannend 17-9 de echo... Plaatst je de echo?
     
  11. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Leuk hoor dat je kleine al lekker voelt.
    Ik voelde de kleine ook al met ff 11 wkn, de vorige met 15 en de eerste pas met 20 wkn.

    Mij geloofde ze ook niet hoor, maar het is een beweegelijk meisje en nu kan ze ook zo lekker uithalen.
    Zie je mijn hele buik bewegen.

    Geniet er lekker van.
     
  12. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    He he, eindelijk een 'lotgenoot' gevonden. Mij geloven ze idd ook niet, maar ik weet echt dat het de kleine is. Het is zo'n overweldigend gevoel. Heerlijk he, dat idee van samenzijn. Zit je 's avond op de bank, alleen thuis, en dan voel je de kleine. Heerlijk dat je dan niet alleen bent. We genieten er op en top van. En jij ook als ik het goed begrijp. Heel veel succes nog en ik hoor wel weer van je. Groetjes van de mama van Frummeltje. :D
     

Deel Deze Pagina