Grapedistrict. Op site te vinden waar ze zitten. En online verzenden vanaf 50€ dus misschien wat inslaan of extra wijn erbij kopen?
Hier fan van Just 0%! Zowel tijdens m'n zwangerschap als nu nog steeds af en toe. Is er in wit, rose, rood en bubbels. Ik vind het zelf prima te doen maar dat is beetje kwestie van smaak. Verkrijgbaar bij o.a Hoogvliet en Digros/Dirk.
Wat ik wel,lekker vond was een beetje appelsap met scheutje gembersiroop en dan afvullen met spa citroen....
Jilzz 0,0%! Ik drink het ook gewoon wanneer ik niet zwanger ben. IJskoud serveren, heerlijk! Ik vind het lekkerder dan de versie met alcohol
Die van Finley zijn heerlijk! En de crodino gaat hier in het weekend altijd in een prosecco/champagne glas, voelt best "echt"
Ik vond Jillz inderdaad ook lekker. Is niet te vergelijken met een wijntje oid maar wel leuk voor de feestdagen. Heb zelf Hugo gehaald op aanraden van maar las dat jij dat niks vond
Wij zijn totaal geen alcoholdrinkers, maar met oud en nieuw halen we altijd een jip en janneke bubbel sap van de hema.
Helemaal mee eens! Voor onze kinderwens was het beter voor mijn man om helemaal geen alcohol te drinken. Beter voor de kwaliteit. Dan merk je in wat voor vreselijke alcohol maatschappij we leven ! Als je niet mee drinkt ben je ineens niet meer gezellig ofzo ??
Het heeft niet perse met gezelligheid te maken. Voor mij althans. Zoals ik eerder zei, ik houd niet van frisdrank en sapjes. Als we dan lekker gaan eten (en dat doen we met kerst), dan vind ik het ook lekker om daar wat lekkers bij te drinken. Nu ik geen frisdrank of sap drink blijft er dus water of thee over. En die beide opties vallen bij niet onder "iets lekkers te drinken".
Ah heeft alcoholvrije wijn. T is te doen heeft wel iets weg van wijn. Hugo is ronduit smerig. Persoonlijk ook geen wijn te noemen
Ik ben ook niet van de frisdranken. Allemaal veel te zoet. Zelf vind ik Spa rood met een goede azijn van bv oil&vinegar lekker. Ik heb passievruchten azijn, kers/amandel azijn, limoncello azijn... enz. Te mixen als ranja en in een champagne glas heel feestelijk en lekker.
Bij ons in het restaurant schenken we voor de mensen die alcoholvrij drinken en toch willen proosten vaak speciale tonics. Bijvoorbeeld fever tree elderflower of mediterenean. Schenken in een flute, 2 blauwe bessen erin, takje rozemarijn en ziet er mooi uit. Andere opties zijn crodino, allcohol vrije cocktails of Heineken 0%. Eerlijk gezegd
Ik vind de kinder champagne van de hema leuk, die van jip en janneke. Puur omdat je dan toch een kurk eruit kunt schieten met oud en nieuw haha. Het bubbelt lekker en lijkt mooi in een glas
Crodino of Sanbitter; met ijsblokjes, spa rood (evt sprite als je t wat zoeter wilt) en evt sinaasappelsap. Ziet er in een wijnglas ook gelijk feestelijk uit
Dat is ook meer wat ik bedoelde, ik snap echt wel dat ze een lekkere 0.0 wijn ofzo zocht. Maar ik vind het zo bizar dat je niet mag afwijken van wat anderen doen. Boeiend zeg. Ik ben niet zwanger, en geef geen bv. En toch drink ik morgen een cola of sap. Mn man idem, niet zwanger en geen bv ( ) en drinkt geen bier of wijn. Echt niemand die ons gek aan kijkt.
Mijn man kijken ze wel raar aan. Familie weet het wel maar om nou tegen iedereen te zeggen dat het niet goed is voor zijn zaad.... Van mij is inmiddels bekend dat ik alcohol gewoon niet lekker vind. Maar hey je moet me eens gek zien doen met carnaval... Op de cola ! Ts ik snap dat je geen enorm feestelijk idee krijgt van water en thee.... Maar ik zal erover ophouden. Wordt een heel ander topic zo
Ik zelf vind de 0,0% van Radler heerlijk met citroen. Kwam dit artikel tegen en moest meteen aan dit topic denken, misschien staat er hier iets lekkers voor je tussen? https://www.oudersvannu.nl/zwanger/voeding/alcoholvrije-cocktails/