eisprong of zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miepie28, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi dames,

Hebben meer vrouwen last van hun eisprong? Heb nooit vernomen dat ik een eisprong had en nu in eens gisteren echt menstruatiepijn onder in mn buik. Het zat niet specifiek aan de linker of rechterzijde maar lees dat dat normaal wel zo is?
    Kreeg bijna een vreugdesprongetje zou ik zwanger kunnen zijn maar ja dat lijkt me wel vroeg om dat al zon last te hebben of niet? 14 juni ben ik ongesteld geweest dus 12 juli moet ik het weer worden dus aangezien dit weekend mn eisprong normaal zou moeten zijn dan denk ik dat dat het wel was.
    Wat denken jullie?

alvast bedankt voor de antwoorden!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dan denk ik dat je eitje hebt gehad. Misschien is het een idee om te tempen, om je ei te vinden??

Liefs

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

Hoe werkt dat met tempen? Heb geen idee eigenlijk.
    Heb zelf pco alleen verneem ik daar weinig van want mn cyclus is altijd 28 dagen op vorige maand na toen was ik 3 dagen eerder ongi.

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zou goed je ei kunnen zijn... aan de bak dus ;)
    Heb je nog andere lichamelijke symptomen (slijm?) of niet? Is de pijn al over?

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hoi,

Nee de pijn is niet over het zeurt nog steeds een beetje maar gisteren had ik er wel meer last van. maar dan ben ik toch te laat voor klussen????Heb sinds gistermiddag tegen een uur of 2 pijn.
    Slijm heb ook last van. Het is helder slijm

Deel Deze Pagina