goedenmorgen! ik loop al een tijdje met de vraag of het voor de natuurlijke bevalling ook wat uitmaakt of je nu heel slank bent bij je heupen of dat het beter is dat je wat breder bent bij je heupen? dit omdat ik dus heel slank ben ook bij de heupen en dus bang ben dat ik hierdoor een keizersnede moet hebben omdat het kleintje er straks niet langs past zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?
Ik kan je hier zelf geen antwoord op geven maar waarom vraag je het niet even aan de verloskundige of aan je gyneacoloog, die wetenhet vast wel. gr tascha
Lijkt me niet hoor... ik heb brede heupen en bij mij past het niet. Het heeft te maken met je bekkendoorgang en die kan je zo niet bekijken. Ik heb na de bevalling een bekkenfoto gehad en daar was ook duidelijk op te zien. Mn zus is juist heel fijntjes en heeft er in een paar uur een flinke jongen van ruim 4 kilo uitgekregen.
Ik ken genoeg meiden die heel slank en ook nog eens klein zijn die op de natuurlijke weg zijn bevallen. Het kan echt!
Het maakt niet uit hoor of je slank ben of niet Ik ben gewoon vrij normaal qau postuur, ben 1,65 en woog voor mijn zwangerschap 60kg. (maat 38 ) Helaas is bij mij een keizersnee gedaan, gewoon omdat mijn kleine bekken te smal was en Sem er niet doorheen kon komen. Nog geprobeerd met vacuumpomp, maar dat ging ook niet! Mijn Zusje is veeeeeeeeeeeel smaller (maatje 34) dan mij en haar beeb is via de natuurlijke weg gekomen Dus het zegt niks! Ik zou voorals nog geen zorgen overmaken, je kleintje moet toch geboren worden !