de termijn echo vindtussen 10 en 12 weken plaats. Wanneer de 20 weken echo? oke dit komt dom over dus ik leg het even uit. Wij hebben over 4 weken vakantie. wanneer we terug komen zijn we nog 3 dagen thuis. Ik ben dan 19 +4 zwanger. Ik dacht, laten we het dan doen, hoeven we er ook niet extra vrij voor te nemen. Maar kan dat dan al of moet je perse 20+ zijn??
De meeste 20 weken echo's worden gedaan als je 19w en nog wat bent, het hoeft dus niet met 20w+. Ik heb de 20 weken echo als ik 19w4d ben.
Ik heb toevallig met 19.4 weken een 20-weken echo gehad. Volgens mij kon een 20-weken echo tot 21 weken.
ik kreeg met 20 weken meestal word dit niet door de vk zelf gedaan meestal zkh je moet meestal bellen voor afspraak staat op de brief die je mee krijgt van de vk
Tussen de 18de en de 22e week Begreep van dat vrouwtje die daar werkte dat ze het liefst rond 19/20 weken doen. Ik ben dan 19+3 dagen en van me dochter dacht ik precies 20 hihi
Dat verschilt denk ik ook per ziekenhuis/verloskundige. Hier moeten de 20 weken echo door het ziekenhuis gedaan worden en hun laten je niet voor de 20 weken zwangerschap al komen voor de 20 weken echo. Ik heb uhm overigens gehad met 20 weken en 2 dagen
Het valt me op dat sommigen al redelijk vroeg de 20 weken echo kregen. Hier moest je persee 20 weken zijn. Ik had het gister met 20,5 weken.
Ik kreeg hem zo vroeg omdat de combitest niet helemaal goed was en ik geen vruchtwaterpunctie wilde. Als het kindje te zwaar gehandicapt zou zijn en ze dat hadden gezien op de guo was er nog tijd geweest om het weg te laten halen. Gelukkig was alles in orde met Babymuis, maar dat was dus de reden dat wij hem met 18 weken kregen.