Ik ben net van de trap gevallen. Gelukkig vooral opgevangen met mijn iets te dikke kont en op mijn stuitje, welke beide nu enorm zeer doen. Ik ben 11 weken zwanger. Ik ben al even naar de toilet geweest om te controleren of er iets van bloed was, dit was thank god niet zo. Ik ben nu wel enorm duizelig, heb de trap een beetje geraakt met achterkant hoofd toen ik naar beneden viel. Kan er nog gevaar zijn voor de baby?! Denk zelf dat ik gewoon onder de blauwe plekken kom te zitten en even opletten met duizeligheid, maargoed met de baby zal alles goed zijn toch?!
Ik zou je verloskundige gewoon even bellen. En het gewoon vragen. Misschien dat ze nu een echo kunnen maken van de baby. En voor jezelf... homeopatische pilletjes Arnica slikken, tegen de blauwe plekken. Ook goed om al in huis te hebben voor straks als je kleintje er is...
Zolang je geen buikkrampen of bloedverlies hebt zal het wel goed zijn denk ik. Je kan natuurlijk altijd even je vk bellen voor de zekerheid.
Geen buikkrampen of bloedverlies. Vrijdag had ik al een echo opstaan en ivm vakantie is het nu lastig om er tussen te komen (loop bij de gyn). Ik hou het in de gaten, bij bloedverlies sta ik desnoods vanmiddag bij de spoedeisende hulp.
je kleine beebje is goed beschermd hoor... zou normaal niks invloed mogen hebben. doe het vandaag lekker rustig aan, en bij paniek of krampen/bloedverlies best even langs spoed gaan, al was het maar voor de gemoedsrust
tot en met de 12e week zit je beepje goed verstopt hoor. Ik ben in de 12e week heel hard gevallen tijdens wintersport ondanks dat ik zo voorzichtig was.......
Ik ben met 21 weken nog van de trap gekletterd (BI)... "Gelukkig" mijn val opgevangen met mn onderarmen en billen. Ben naar de HA geweest, en die heeft me doorgestuurd naar het zkh voor een foto van mn arm. Maar de beeb zat zo goed beschermd in t vruchtwater zei ie, dat je echt met je buik ergens op moet vallen voordat je de beeb pijn kunt doen. Arm was overigens gekneusd, gelukkig niet gebroken! Die beeb zit echt goed beschermd hoor zeker zo vroeg in de zwangerschap! Als je je hoofd hebt gestoten, wel even op letten dat je niet misselijk wordt of hoofdpijn krijgt, want je kunt een (lichte) hersenschudding hebben, en dat is wel iets waar je echt rust mee moet houden! Even rustig aan dus, en anders gewoon even langs je HA als je het niet vertrouwd!
Hier hoogzwanger eens onderuit gegaan door gladheid op de weg, ook op m'n achterste gevallen. Baby heeft daar geen hinder van hoor! Zoals een ander al zei: zolang je niet op je buik valt, gaat het wel goed.
Mijn mam was ook van de trap gevallen, toen ze van mij zwanger was. Zij had wel bloedingen, maar er was gelukkig niks aan de hand! Ik zou wel even de verloskundige bellen.
Ik ben met 30+ wk van de trap gedonderd. Was bont en blauw omdat ik mezelf naar achter gooide, zodat ik niet op mijn buik zou vallen. Alles deed zeer en ik heb 2 uur zitten brullen van schrik. Kindje liet gelijk merken dat er met hem niets aan de hand was