Prop witte afscheiding.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bobo123, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobo123

Bobo123 Lid

26 jun 2016
    37
    15
    8
    NULL
    NULL
    Inmiddels bezig met de 3de ronde..

sinds ik gestopt ben met de pil na 15 jaar heb ik afgelopen maanden gelijk een cyclus van 31 dagen gehad. Heel regelmatig dus. Kan alles op de dag af strepen. Ook mijn eisprong voel ik heel duidelijk.

Nou had ik deze maand, 5 dagen na mijn eisprong iets heel raars, ik had in mijn onderbroek echt heel veel dik, gelig slijm en mijn broekje was ook nattig. (Heb er een foto van gemaakt en aan mijn zussen laten zien want wik absoluut niet dat ik dingen zie die er niet zijn. Maar ook hun keken er van op hoeveel het was) k heb dit nooit eerder gehad. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verder wat vage klachten maar wil dit absoluut niet wijten aan een zwangerschap anders maak ik mezelf helemaal gek als ik bij elk dingetje denk. Oh wat raar.

2. Bobo123

Bobo123 Lid

26 jun 2016
    37
    15
    8
    NULL
    NULL
    Jammer dat niemand reageert

3. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Toevallig had ik het met mijn laatste zwangerschap, echt een hele lange sliert en prop. Ook op 4 of 5 dpo en ik stond ervan te kijken dat het zoveel was. Het kan dus positief zijn.
    Deze ronde heb ik maar een klein beetje gehad op 4dpo, ik heb dat weleens vaker en in die rondes was ik niet zwanger. Ik ga er dus vanuit dat het hier weer niet gelukt is.

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik had juist na mijn eisprong totaal geen afscheiding, normaal wel met name voor menstruatie. Ik lees alleen wel dat dit ook per persoon weer anders is. Maar de prop de jij omschrijft herken ik niet als een symptoom van een zwangerschap.

Het kan best een combinatie zijn van wat vruchtbaar slijm en eventueel sperma. Alhoewel ik natuurlijk wel voor je hoop dat het raak is deze maand ;).

Deel Deze Pagina