Propedeuse frustratie!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik gun het iedereen van harte om zijn P te halen.
    Maar hoe een meisje uit mijn klas hem heeft gehaald is gewoon frustrerend...

2 jaar lang haalt ze een toets niet die echt nodig is voor je P, vak Nederlands. Ze heeft 4 keer Psychologie Recht en Pedagogiek niet gehaald. Nu was ze het er niet mee eens omdat zij de eerste twee kansen hem beter had gemaakt dan de laatste twee keer. Na enige gedoe heeft ze het eindelijk voor elkaar gekregen dat studentzaken en de modulebeheerder gingen puzzelen met cijfers waardoor zij op een 6 uitkwam.

De toets Nederlands heeft haar zusje gemaakt. Zij lijken sprekend op elkaar en dus hadden ze het niet door.:$ Uiteindelijk heeft ze op deze manier haar P gehaald, terwijl andere zitten te bikkelen voor dat ding... En dan nog doodleuk op facebook.. 'Mijn P binnen!! in the pocket'...

Ontzettend leuk voor haar maar de manier waarop vind ik echt heel slecht en verdient zeker geen felicitatie!

2. Linana

Linana Niet meer actief

Weet je, ik snap je frustratie volkomen. Ik doe nu een mbo opleiding en sommige mensen lopen er echt de kantjes er vanaf MAAR halen vervolgens alles wel door toevalstreffers of zielige koppies naar leraren toe waardoor die weer gaan kijken wat er mogelijk is.

Komt bijna op hetzelfde neer als bij dat meisje van jou. Kan me erg blauw aan ergeren, maar uiteindelijk doe je er geen drol aan...Dat is misschien nog wel het meest frustrerende

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :x SNAP JE!!!
    Het is gewoon hatelijk hoe dingen gaan! En op de Hogeschool waar ik zit moet je je altijd legitimeren tijdens een examen.. Het is hun gewoon super gelukt om te doen alsof!

Haar zus heeft namelijk HAVO gestudeert voor haar koek en ei dus.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja herkenbaar...

Hoe sommige mensen aan hun P komen.... :(

Ik snap die HBO opleidingen dan ook echt niet. Blijkbaar ligt het niveau te hoog voor die student.
    Want 4 keer een tentamen moeten doen......

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja! en het grappige van alles was dat zij het examen van Psych peda en recht in haar bezit had! en dan nog haalt ze een 5:$!! twee keer! ik vind dat ze toetsen die al herkanst zijn uit een eerdere schooljaar niet meer mee mogen tellen in de twee volgende kansen voor je propedeuse. Want blijkbaar was haar kennis nu niet voldoende om het examen te halen!

En door ouwe toetsen van het eerste jaar bij deze beoordeling te gaan betrekken vind ik echt heel slecht! Op deze manier haalt iedereen wel zijn toetsen!

Daarnaast je zusje je examen laten maken... Ja hoor als ik een zus heb die slimmer is dan ik dan haal ik alles zonder twijfel!
    Irritant!!! en dan springen van bijschap terwijl ze zelf weet hoe ze eraan is gekomen!

Letterlijk en figuurlijk haar propeudeuse cadeau gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Linana

Linana Niet meer actief

Blijkbaar is ze oprecht blij en denkt ze in haar domme bolletje dat ze het allemaal zelf gedaan heeft ;)
    Jammer dat zulke meisjes uiteindelijk een hbo diploma op zak hebben, maar in werkelijkheid nog te dom zijn om te poepen....:)

Uiteindelijk gaat ze wel op dr plaat; of iemand betrapt haar op fraude of ze trekt het allemaal niet meer. Dan kan jij springen van blijdschap dat karma haar gevonden heeft ;)

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Er zijn van die mensen die echt overal mee weg komen ik trek dat ook heel slecht hoor!

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ach ja, t blijven maar papiertjes.. Misschien loopt ze ooit nog eens tegen de lamp.

Anderzijds, als het maar om 1 vak gaat..(ehh 2 dus) Misschien is ze straks als ze gaat werken wel heel goed in de praktijk. Waarom zou je het haar dan niet gunnen?
    Bij mijn studie waren er altijd best wat mensen die de wiskunde vakken niet haalden. Verder super slim, maar gewoon wat minder in wiskunde.

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou het haar ook niet gunnen;)

10. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik ben niet zo van het vals spelen... en ik gun het haar van harte alleen vind ik deze wijze gewoon te makkelijk.

Een andere meisje is ontzettend slim en haalt deze zelfde twee toetsen ook maar niet. Voor puzzelwerk worden haar mails niet beantwoordt. Daarnaast is ze haar baby van 1 maand oud verloren en ze blijft rechtop... week voor kind begraven week na zat ze daar het examen te maken.. en helaas twee keer een 5.. Dat je zulke mensen die door bepaalde gebeurtenissen in het leven matst daar ben ik niet op tegen.

Want als je de reden weet dan kun je het ook begrijpen maar deze wijze van fraude kan ik niet waarderen.

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Dat soort mensen zullen er altijd zijn. Ik stoor me er persoonlijk niet aan. Ik moet nog 1 vak voor mijn P, en ben er hard mee bezig om het te halen. En hoe andere mensen hun P halen kan me eigenlijk vrij weinig scheken. Ik studeer voor mezelf, en niet voor anderen. Maar ik begrijp je frustratie wel hoor, t' is geen eerlijke manier van je P halen.

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben 5 jaar geleden afgestudeerd, maar toen gebeurde dat soort dingen ook al. Gewoon fraude, en het iemand gunnen heeft er mijns inziens weinig mee te maken! ;)

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik snap aan 1 kant je frustratie wel, maar waarom zou je je er zo druk om maken?
    jij weet van jezelf dat je straks op een eerlijke manier je papiertje binnen hebt gehaald en dat geeft toch een heel fijn gevoel?
    Laat haar maar gaan, karma is je beste vriend!:D

Deel Deze Pagina