proppen boterham

Discussion in 'Baby en dreumes' started by arielle, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    Hallo meiden,
    het onderwerp zegt t al, mijn kleine mannetje propt het liefst zijn mondje helemaal vol met brood om die dan leeg te eten en er weer opnieuw mee te beginnen.
    Ik vraag me af of het herkenbaar is voor anderen en of anderen dat laten gaan of daarbij ingrijpen. Hij stikt er verder niet in natuurlijk en hij heeft er zelf geen problemen mee, maar ik vraag me dus af of als ik er nu niets van zeg hij hiermee door zal blijven gaan of dat het vanzelf weer over zal gaan. (dat het echt iets peuter-eigens is)
    Graag jullie ervaringen hiermee. Mijn zoontje is trouwens 20 maanden

2. joyce

joyce Bekend lid

hoi,

dit is zo herkenbaar!
    owen doet dit ook altijd hoor als ik hem bv een hele boterham geef
    ik geef hem daarom maar kleine stukjes
    ik denk dat het zoiets is van: '' wat in mn hand zit gaat erin '' :)
    ik denk dat het ook een stukje ongeduld is en dat ze gewoon alles zelf willen regelen

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik denk dat het gewoon een eigenschap van het mannelijk geslacht is ;) :) ik heb in ieder geval nog nooit een man normaal en rustig zien eten hihi.
    dus lekker laten gaan zou ik zeggen :p
    grtz Ramona

4. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    hahahaha, geweldig!

ja dat ongeduld zit er gewoon wel in, ik vraag me af of dat nog rustiger wordt

5. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Mijn dochtertje doet dat ook hoor. :) Met fruit idem dito.

6. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Mijn zoontje propt ook zijn hele mond vol. Ach, het is gewoon een onbeschaafd stelletje, die dreumessen, haha.

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou Justin is pas 4 maanden dus krijgt nog geen brood, maar als ik hem fruit geef of pap van een lepeltje begint ie al te piepen op het moment dat ik de lepel uit zn mond haal, terwijl zn mond echt helemaal vol zit! Kleine hapjes zijn ook niet goed, de mond moet goed vol!

Ach, soms heb ik er geen geduld voor en dan krijgt ie gewoon niks meer, maar meestal kan ik er wel om lachen en doe ik maar gewoon wat hij wil...

8. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Fleur krijgt 1 1/2 boterham voor de lunch en die heeft ze in 5 minuten op. Vol trots presenteert ze dan binnen een mum van tijd een leeg bakje/bordje aan me en dan zit ik echt te kijken van :confused: .
    Ach ik maak me er maar niet druk om. Hier in ieder geval geen getreuzel aan tafel en des te meer tijd om leuke dingen te doen.

M.

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Hier gaat alles tegelijk erin. En dan nog even zijn hand er tegenaan houden zodat het er tijdens het kauwen niet uit valt.
    Ik reageer er niet op, het zal vanzelf wel weer overgaan.
    En je bent inderdaad lekker snel klaar.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier wordt er ook gepropt.. Dus voorlopig geef ik nog 1 of 2 stukjes tegelijk. Want hij blijft proppen totdat hij begint te kokhalzen, en haalt dan het brood er weer uit.

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Hier word ook alles met grote hoeveelheden in het mondje gepropt.
    Ons motto is :
    Er kan nog meeeer bij..

Share This Page