Een propper, en dan geen klein propje van 2-3 velletjes maar een grote whahahaha en dan meerdere proppen per kakbeurt natuurlijk haha
haha toevallig hadden we hier zondag een hele discussie over met vrienden. We waren met z'n vieren waarvan twee proppers en twee vouwers. Ik ben een vouwer!
Ik val onder de vouwblaadjes zoek alleen nog iemand die me de kraanvogeltechniek kan leren Wie o wie bied zich aan?
Goh.. Ik wist niet eens dat je kon proppen hahaha Dan krijg je het toch niet schoon? Ik vouw ze altijd netjes, 4 velletjes..
Ik ben een propper whaha, snap juist niet hoe je je kont schoon veegt met een vouwblaadje, dan schiet je je doel toch voorbij? Veel te glad haha Met een prop heb je juist wat meer 'weerstand' dus veegt het beter schoon hihi
Vouwer Altijd even getal blaadjes anders vouwt het niet lekker.. En aangezien 6 beetje veel is zijn het er altijd 4
Hahaha, de rest van deze dag glimlachend vouwen! En ja, vouwen, vegen, nog een keertje vouwen en vegen.
Ik vouw, en gebruik 'm dan 2x. En geen half stukje aan de buitenkant, en als ik bij iemand anders ben of soms een openbaar toilet dan moet het begin stuk wat er nog hangt dus aan de binnenkant. Voor het geval iemand anders dat vast gehad heeft, dat vind ik een goor idee haha.