Ik vouw en met het plaatje aan de binnenkant ik kan mijn kont of muts niet afvegen met zo een lief hondje haha (waar je je wel niet druk om kan maken)
Zoooo.... ben ik blij dat ik nu even alleen zit en geen kopje thee aan t drinken ben PROEST Ik behoor dus ook tot de vouwende, dubbelvouwende (en dan misschien nog ene klein beetje vouwen) vegers. origami doe ik niet aan, al ben ik wel benieuwd naar de kraanvogeltechniek.
Hahahaha geweldig! (Hoewel het niet fijn is dat dit naast de pot beland voor jou!) Maar ik ben de nette vouwer/ verger
Haha een tijdje terug had mijn man het er over met zijn vrienden.. ik dacht waarom?? Was ook de helft een vouwer en de andere helft proppers. Ik snap niet hoe je met een prop je kont af kan vegen.. nee hier wordt netjes op de stippellijn gevouwen.
Hier ook vouwen, netjes op de "kartel lijn"! Mijn man propt en dat irriteert me want dat kost veel meer papier!!! Hahaha!
Zijn er eigenlijk voor- of nadelen aan vouwen of proppen? Waarom zou je het ene wel doen en het andere niet?
Ik rol ze op, om m'n hand heen zeg maar en dan haal ik het papier van m'n hand en veeg ik de boel af.
Wat een geweldige vraag! Ik vouw altijd een paar velletjes keurig op. 2 bij m'n eigen papier (lekker stevig), meer als het van dat dunne papier is. Ik zou mezelf dus een zuinige vouwer noemen.
Wauw! Ik vind 4 velletjes wel tricky hoor... Whaha! Ik ben ook zo'n vouwpropper, maar vooral omdat ik geen risico's durf te nemen denk ik
ik vouw en kak netjes, dus weinig papier nodig. Tenzij ik aan de race ben, dan heb ik meer dan een rol nodig bij wijze van.