Haha als je goed wc papier heb is dat niet zo tricky hoor *ziet gelijk alle vinger door t papier heen scenarios met van dat klote 1 laags wc papier*
Ik vouw en wel op de volgende manier (dus pen en papier (papier euh gewoon papier in dit geval) bij de hand): Men neme 8 velletjes 3 laags toiletpapier. Men vouwt net zo lang door tot men 2 velletjes over heeft. Men veegt. Men vouwt verder tot men 1 velletje over heeft. Men veegt nogmaals Men vouwt vervolgens voor de laatste keer tot men een half velletje over heeft. Men veegt voor de laatste keer. Indien bij de laatste keer nog teveel residu zit herhaalt men vanaf het begin. Tot zover de Marnatman vouw cursus
Oh, ik dacht dat dit over de was zou gaan, en ik wilde al met 'proppen' antwoorden óf zeggen dat ik niet degene ben die dat doet, maar m'n vriend In dit geval moet ik voor vouwen kiezen
WHaaaH!! Dacht echt dat ik de enige verknipte mens was die dat deed!!! Ben helemaal niet smetvrezerig ofzo, maar dat doe ik echt altijd. Wat fijn om een medestander te hebben!
vouwen! En merk wc papier is hier ook erg belangrijk. Thuis hebben we 3 laaags papier en gebruik ik 3 velletje per keer. Buiten de deur kan het soms wel meer zijn, ligt aan het papier. Ook ik vouw buiten de deur het eerste velletje naar binnen, bang voor alle viezigheid van ander handen.
Ook een vouwer. Twee blaadjes, harmonica, en daarna nog 2x keer dubbel. Heb eens ergens gelezen dat vrouwen vaak vouwen (dat rijmt! ) en mannen proppen. Niet Leeuwman, die vouwt ook
Vouwen en veel laagjes, geen zin om er met mn vinger doorheen te drukken. Kaklint vd euroshopper is daar stevig genoeg voor