Afgelopen zondag is ons zoontje 1 geworden en sindsdien hebben wij allemaal lekkere dingen over, we hadden zoals gewoonlijk weer veel te veel gehaald! Maar nu weet ik dat het daar ligt.. en vanavond heeft mijn partner weer avonddienst dus ben ik weer alleen, dan wil je het gezellig maken voor jezelf en dan ga je snoepen! Hebben jullie dat ook.. er moeilijk vanaf kunnen blijven.
Ja, ik kan ook moeilijk van iets lekkers afblijven als het er ligt. Als ik het niet wil dan ben ik heel resoluut: Ik smijt alles in de prullenbak. Laatst ook gedaan. Ik had snoep gekocht voor de halloween kinderen die aan de deur zouden komen, erna nog heel veel over. Allemaal weggegooid, anders was het mooi in mijn buikje geland en dat wil ik liever niet Dus, eet smakelijk als je er voor wilt gaan, zo niet, veel plezier met weg gooien.
Jaaa ik ken het! Hier is niemand geweest met Sint Maarten.. Maar hadden wel snoep in huis gehaald.. En juist omdat t nooit in huis ligt..kan ik er nu niet vanaf blijven..
Oh ja hoor, heel herkenbaar.. En weggooien? Wat zonde! Geef het dan op zijn minst af aan buurtkindjes ofzo.
Ik kreeg er ineens last van na het verlies van ons dochtertje. Ik ben toen gaan zoeken op internet en kwam bij het boek "weg met de weegschaal" uit. Makkelijk te lezen, veel info en mij heeft het er meteen vanaf geholpen! Leert over "buik- en hoofdhonger" bijvoorbeeld.. Misschien heb je er wat aan!
ik kan best goed van snoep afblijven, meestal toch mn vriend niet, hij is chocoladeverslaafd! ik weet nog goed in het begin dat we samenwoonden! ik moest tot20 of 21u werken, na mn werk naar de AH gegaan voor boodschappen en snoep. ik had een groot pak twix gekocht, 10 + 2 gratis, dus 12 verpakkingen, 24 reepjes dus!! die had ik s'avonds laat in de snoepkast gelegd! de dag erna moest ik om 6 u beginnen met werken, ik om 5u opgestaan, me klaargemaakt en ik dacht van "hmmm ik neem me lekker een twix mee naar het werk" in de snoepkast geen twix te vinden, in de hele keuken niet, ook niet op de salontafel,... keek ik in de vuilbak, die ganse vuilbak vol met twixpapierkes!!! ik had ze nog maar 8 of 9uurtjes ervoor gekocht! ik had dat nog nooit gezien! kmoest wel lachen hoor, ik kon het niet geloven
oh dat heb ik ook vaak hoor van die eetbuien dan eet ik wel 1 pak koekjes op ofzo maar dan ben ik meteen voor een paar weken `genezen` gelukkig anders was ik zo rond als een tonnetje
Gelukkig niet heel veel last van, ben ook niet echt een snoeperd. Mijn vriend daarintegen.. Leg een reep chocola neer en draai je om. Gegarandeerd dat hij het snel pakt
Ik heb ze ook de laatste weken. Ik was 10 kilo afgevallen van 70 naar 60, maar weeg nu weer 64 Hoe kan ik de knop weer omdraaien?? Gister een pak koek weggewerkt en vandaag ook. Eergisteren gesnackt na avondeten. Oh ja vandaag ook twee snickers gehad, wel kleintjes, maar waar gaat dit heen?
Ooh krijg er zon trek van dat ik geneigd ben ff naar de winkel een pak chocolade chip cookies te halen
Heb er ook zeer regelmatig last van. Nu sinds vorige week weer op de lijn aan het letten. Echter afgelopen weekend alweer flink gezondigd Ben er wel voor afgestraft, kreeg flinke buikkrampen van het vette eten. Dus deze week weer netjes aan de slag en bewust geen snoep in huis gehaald. Nu nog volhouden...