Onze oudste was afgelopen week behoorlijk aan de diarree. Hij is zindelijk, maar omdat hij zo aan de dunne was en steeds te laat bij de wc was hadden we hem een luier aan gedaan. Mijn man ging zijn luier verschonen, en de water dunne diarree droop heerlijk op de bank. We hebben onze bank net 2 maanden, dus was behoorlijk over de zeik. Het leuke is, ik krijg de geur er met geen mogelijkheid uit. Het is een stoffenbank. Wie heeft er de beste tip? Groetjes
Ohhh shit dat is echt balen! Kan de hoes niet in de was? Dit is dus echt 1 reden waarom ik nooit op de bank verschoon!
hahaha consider.. das shit ja... ahum sorry... Trouwens.. kijk uit met verschillende schoonmaak middelen gebruiken sommige stofjes reageren op elkaar
Wij hebben dit vorig jaar gehad, ook dat de diaree gewoon uit de luier liep! Maar dan op een lere bank, dat scheelt, maar wel leer met stof aan de onderkant van de kussen... En inderdeer STINKEN! Wat ik ook deed, echt tussen die stiknaden in, echt smerig! Ben 7 dagen lang bezig geweest. Elke avond spoot ik de bank in met schoonmaakazijn en sochtends nam ik het af met een sopje. Mijn hele huis stonk naar die azijn, maar alles beter dan Diaree lucht! Na een week geen poeplucht meer, na een maand was de azijngeur weg! hahahah suc6! En anders misschien laten reinigen door een bedrijf??? kus miek
Dank je wel meiden. Ga zo eens aan de gang met schoonmaakazijn. Zo sonde. Had mijn man nog gewaarschuwd. Maar ja eigenwijs hé.
Je heb van HG vlekkenreiniger speciaal, ik gebruik dat altijd als de kat weer is zijn haarbal of ander zooi uit loop te kotsen. Daarna als het droog is Frebeze of Robijn (verfrissende kledingspraY) erop
Ooh balen! Hier heeft de oudste 2 weken geleden op onze nieuwe hoekbank gekotst Ik heb dit met James schoon gekregen. Een doek met speciaal James water er een dag en een nacht op gelegen, en toen was de lucht er ook uit.
je kunt ook zo'n tapijtreiniger huren bij praxis ofzo en daar doe je warm water in met speciale reiniger en dan kun je de bank daar mee schoon maken heb ik ook keer gedaan dan reinigt hij heel diep en alle vieze geurtjes gaan eruit je hebt er speciale mondstukken voor het bankstel bij kost voor 4 uurtje huren nog geen 5 euro volgens mij