Natuurlijk is hier al vanalles over geschreven maar voor de meiden die ook de Progestanbolletjes hebben gebruikt, ik heb het idee dat bijna alles even later gewoon als afscheiding in je onderbroek belandt . Hoort dit zo?
Dat herken ik wel! Vies hè? Ik heb dat al een paar keer aan mijn gynaecoloog voorgelegd. Zij zegt dat het normaal is en dat het niets uitmaakt, het hormoon is dan toch al opgenomen in je lichaam. Maar ik breng er ook 2 in voor de nacht en dan loopt het er niet meteen uit... Dat scheelt voor mijn gevoel weer. Succes ermee!
Progestan bevat (volgens mij) zwangerschapshormoon en bereidt je baarmoeder voor op een zwangerschap...toch?
Ik krijg het voor de eventuele innesteling, om deze te bevorderen. En door Progestan zou je ook beter baarmoederslijmvlies krijgen.
Laten we dan maar hopen dat het effect heeft...want het is wel een smerig goedje... Maar goed, er zijn wel veel ergere dingen... Heel veel succes, Stienke!
He Stienke en andere meiden, hier ook zo'n mutsenbal gebruiker..... Wat een smerig goedje he! Ons is verteld dat het omhulsel je lichaam uitgaat en de inhoud word heel snel in je bloed opgenomen om je baarmoederslijm dikker te maken voor een makkelijker innesteling. Nu dat een van jullie het zegt s'nachts is het inderdaad minder, je ligt natuurlijk dus misschien verklaard dat het? Dat weet ik ook niet?! Nog een kleine 2 weken Stienke! Liefs Schaapje
Volgens mij niet hoor! Anders....is het leed al geleden toch NIet te druk om maken...zou je lichaam echt een klokje hebben voor die vieze mutsenballen? Go go go meid! Elmo