Ik kom uit Emmen.... maar daar is volgens mij geen club van... En om nu een club voor elke stad of elk dorp uit Drenthe te beginnen is ook een beetje onzinnig he...
Hoi hoi ik kom oorspronkelijk ook uit Assen. Heb er 22 jaar gewoond en woon nu in Hoogeveen. We zijn wel bezig met een huis kopen in Assen, dus ik kom weer terug Eerst alleen onze flat hier verkopen Groetjes
hier ook eentje uit Emmen, als er nog meer zijn, kunnen we ook wel een eigen clubje beginnen. maar Drenthe vind ik ook goed hoor
Heeee leuk jou ook hier te zien mam2003... Een plaatsgenootje... Ik vind het prima als er meer zijn uit de gemeente Emmen dat we dan apart eentje beginnen... maar vind het ook hier goed...
Ik kom ook uit Assen!!! Lexy4, heb voordat we in Assen kwamen wonen een jaar geleden bijna altijd in Hoogeveen gewoont.
Hoi! Ik woon ook in Assen! We zijn 3 maanden geleden verhuisd vanuit 's-Hertogenbosch naar Assen en het bevalt SUPER!
Ik dus ook niet redone... en volgens mij zijn dat er best veel die niet uit Assen komen... Is het een idee om een topic te nemen speciaal voor Drenthe of deze gewoon Drenthe algemeen te laten zijn?
Ben een tijdje niet hier geweest, maar toch wel nieuwsgierig of er nog meer mensen zijn die uit de provincie Drenthe komen! Misschien nog mensen die nog zwanger zijn of is iedereen inmiddels al moeder? Ik ben zwanger van mijn 1e. Moet officieel nog 5 weken.. begint nu wel spannend te worden. Merk dat ik soms erg in paniek kan raken als ik aan de bevalling denk... Meer meiden dit gehad?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik woon in Marsdijk. (durf ik wel zo te zeggen, marsdijk is zo groot..)