aha weinig proteinedieters... Mijn dagje gisteren was lekker!! was wel even raar "normaal" eten maar nu weer terug Vanmorgen een reepje, chococshake, pannekoekje, soepje en doe vanavond denk ik omeletje met salade en dan een hot chocolat als toetje JAMMIE!! Ik was 1 kilo zwaarder door mijn "snoepavondtuur" maar was ook opeens ongesteld geworden gisteren dus dat verklaart ook veel! Ik ben benieuwd wat het morgen weer is (mijn weegdag voor de weegclub)
Ik vandaag: Vanmorgen chocoshake Lunch salade met rivierkreeft Zit nu aan de chili met tomaat, champignons en paprika Toetje neem ik pure chocoladepudding. Tussendoor 1 reep
dan heb je 3 proteinemaaltijden op, 1 normale en 1 tussendoortje.. Is wel lekker rivierkreeft JAMMIE!!
Ja ik ben blij dat ik nu regelmatig vis mag hoor. Ik ga alleen niet elke dag nemen, dan gaat het afvallen sneller
Ik moet vandaag effe weer wennen hoor sinds gisteren pffff dan heb ik opeens honger (gelukkig weet ik inmiddels dat het maar 48 maximaal duurt) dus dinsdag zit ik weer helemaal in mijn groove haha
Ja das wel balen he, ga je de fout in dan moet je 48 uur boeten Mijn nadeel is ook nog dat ik dan een week vocht vast blijf houden. Stomme ongesteldheid zeg, vandaag even op de weegschaal gaan staan en maar een kilo eraf vergeleken bij donderdag. Donderdag a.s. weer wegen, kben benieuwd want dan is de ongi nog niet over. Weeg jij tussendoor ook vaak? Ik weet dat het niet goed is maar ik ga elke dag staan
vraagje: Klinkt misschien raar/stom.....maar je voelt je dan toch niet draaierig enzo? Ben altijd heel bang dat ik niet genoeg cal binnen krijg van mijn eigen kieper...(door bloedsuikerspeigel) En welke suplementen slikken jullie erbij?
Ik voel me juist enorm goed. Dit is het eerste dieet waar ik bomvol energie zit en me goed voel. Ik heb geen honger, ben fit en nergens last van verder. Ik volg het onder algehele begeleiding en heb deze supplementen C-1000 1x dgs Multi Vitaminen 1x dgs Kelp 2x dgs Calcium 2x dgs Kalium 2x dgs Zoutampullen 2x dgs
Ik voel me helemaal niet draaierig (normaal altijd wel als ik deed lijnen) ik slik alleen multivitaminen en in het begin deed ik Kalium maar die is voor spierkrampen en vochtbalans dus heb ik even niet nodig mocht ik wel weer spierkrampen gaan krijgen dan pak ik die weer erbij. Enneh Dees je bent niet alleen hier nog een weegschaal addict, ik MOET gewoon even elke dag gaan staan.. Ben nog maar 500 gram zwaarder als voor mijn "eetdag" en dat terwijl ik ongesteld ben dus ik klaag niet haha.. Maareh Lynn ik had het misschien alleen de eerste 2 dagen dat ik een beetje slapjes was dan pakte ik een bouillonnetje en was het over eigenlijk , ik voel me echt mega fit!! Ik heb lekker Hot Choco op vanmorgen en dan tussen de middag een omeletje, tussendoor een reepje, savonds soep met groentes en als dessert een chocoshake.. (dat is de planning van vandaag) Zometeen even langs de huisarts voor Miley die is al verkouden en koortsig een week lang en ik wil toch even haar longen, oortjes, keel ed. laten checken en voor mezelf omdat ik veel blauwe adertjes (lijken wel blauwe plekken) heb op mijn benen en heb gehoord dat je deze weg kan laten spuiten en vergoed krijg en omdat ze ook pijnlijk zijn lijkt me dat erg prettig! Zoiezo krijg je van die ouwe "wijven" benen met al die blauwe dingen erop het zijn echt veel plekken en ik ben pas 28! Zou niet moeten maar goed even naar laten kijken dus..
okee fijn om te horen....toen ik puber was hongerde ik me nog wel eens uit en ging dan van mij graatje.... Kalium is toch ook voor je hardritme?
Je kan inderdaad van een Kaliumtekort of overschot hartkloppingen krijgen. Het is ook gevaarlijk voor je hart als je een tekort hebt. Sterkte met je kleine meid Isademi
Ooh en van je graatje gaan, tsja, dat deed ik ook nogal eens. Ik heb ook de meest gekke dieeten gedaan hoor. Tijdens mijn anorexia at ik zelfs gewoon niks of alleen bouillon of een cracker.
Nou ze had een fikse oorontsteking en de andere oor begon ook al en haar longen hoorde hij wat in dus kuurtje meegekregen voor haar, mijn arme bikkel, die blijft altijd zo vrolijk!!! Ik had vandaag suikervrije dropjes op 20 gram JAMMIE JAMMIE (maar heb dan altijd meteen trek in meer LOL ) maar goed leren inhouden hoort er ook bij... Kindjes zijn nu lekker aan het spelen, heb Miley even in de box gezet dan heeft ze wat meer rust zonder haar mega lompe (maar liefbedoelende broer) haha
oja volgens mij zei ze vandaag kusje (of ik wil te graag hahahahaa) maar ze zei het precies na.... *zei ze even heel trots* Ik kreeg van de huisarts ook complimeneten wat betreft mijn figuur en hij volgt graag hoe het me afgaat, het klonk wel goed, ik heb ook bij de dietiste gelopen alleen dat werkte bij mij nooit, die kregen er amper wat vanaf en als je dan een kilo per maand ofzo kwijtraakt daar raak ik niet gemotiveerd van moet ik zeggen!!! Ik heb meteen een verwijskaart gekregen voor mijn spatadertjes weg te laten halen in het ziekenhuis want ik wil nu wel eens van "blauwe plekken" af HEB ER ZIN IN kan morgen bellen voor afspraak!!
Mijn huisarts heeft mij gewezen op dit dieet dus die staat er ook helemaal achter De internist was bij mij zo onder de indruk . Hij zat maar steeds: wooooooooow wat goed. Helemaal toen bleek dat mijn bloed helemaal goed was terwijl ik de afgelopen jaren steeds met alles op de grens zat (suiker, cholesterol, leverwaarden e.d.). Ik ging dus trots uit het ziekenhuis weg Ach jee, arm meisje gelukkig een kuurtje gekregen. En spataders weghalen bij jou, ook mooi! Ik zit nu aan de parmentier, tweede maaltijd voor vandaag dus mag straks nog een lekker toetje. Ik denk dat ik voor de mandarijn-cocos ga
oeh oeh jij hebt echt een hele andere smaak als mij als ik denk aan kokos dan ren ik naar de wc (dat laat wel weer zien dat er voor elke smaak wat is in dit dieet haha) Fijn dat je zo trots het ziekenhuis uitging, geeft idd een kick om dan weer vol goede moed verder te gaan!!! En uitleven naar April is ook een goed vooruitzicht en fantastische reden natuurlijk... heel spannend allemaal!!
Jaaaaaaaaa april is het weer zo, spannend allemaal hoor. De gyn zal niet weten wat ze ziet want die kent me nog als dikkie dik Ik ben dan nog niet op het gewicht dat ik wil maar ik kan door blijven lijnen zolang er nog geen behandeling is. Zodra we gaan starten stop ik even met mijn dieet. Ik ga trouwens op een rommelmarkt staan volgende week en kan gewoon al heel veel kleding wegdoen waar ik in verzuip Ooh en qua variatie is ook wel goed anders zou ik het niet volhouden hoor. Ik vind trouwens die vruchtenyoghurt ook zo lekker, jij ook? Ooh en de cocosreep, mjammmmmmm. En de warme chocolademelk maar die is hier op. Donderdag weer halen denk ik.
Ik zit te wachten op mijn spulletje ik wil ook beginnen!!! (zegt ze terwijl ze afscheid aan het nemen is van haar chocolade) Dees: goed van je!! En Spannend hoor april!!!! en die gyn gaat je idd niet herkennen!!!! ISA: ach die Miley toch een ontsteking!! Goed dat je dan naar de dokter bent geweest!!
Je hoeft geen afscheid te nemen van chocola want er zijn chocoladeshakes, pudding, drank en repen, jammieeeeeeeeeee