Proteinedieters topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Isademi, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Keigoed meissie!! SUPER! 68/69 is ook je streefgewicht want dan mag je over 5 kilo al beginnen met fase 2!! das denk ik al over 2 weken ofzo...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Tijdje niets geplaatst maar gaat goed hoor, alles op gemakkie, bleef een beetje hangen een weekje (had ik rond de 100 ook en nu rond de 90 weer) maar was vandaag met kleren aan zelfs onder de 90!! dus ik ben happy!!

Ik kijk wel weer uit naar fase 2!! vooral omdat ik nu zo dichtbij ben heb ik weer zin vlees, yoghurt, eieren e.d. gewoon weer wat meer...

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nog een leuk idee??!!

Ik heb die koude drank gepakt, gemaakt / geshaked en toen waterijsje van gemaakt!!! was echt wel lekker!!!

Dus als je eens een lekker ijsje wilt kan je dat eens proberen!!

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hai,

Hier ook even niks gedaan. We zijn een week op vakantie geweest en in de vakantie mocht ik niet lijnen :D. Ik kwam terug en ben gewoon een kilo afgevallen, huh :(. Ik heb nergens op gelet en flink gesnoept en toch afgevallen.

De week voor de vakantie was ik ziek, buikgriep en keelontsteking. Omdat ik keelpastilles had en andere medicijnen leek het verstandiger even geen dieet te doen. Ik kon sowieso bijna niet eten dus kon nooit aan de 4-5 maaltijden per dag komen.

Vandaag ben ik weer met frisse moed begonnen. Ik ga er een week tegenaan voordat ik weer een afspraak met de dietiste ga plannen. Dus ik ben weer in de running nu :D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha das betere werk vakantie en eten en dan toch afvallen!!!

Ja en ziek dieten is ook niet erg prettig!!

We gaan er weer voor..

Ik zal zaterdag weer even wegen en mijn gewicht doorgeven, ik ben nu zoiezo 20 kilo kwijt en mijn streven is 85 kilo wegen voor 1 april!!

Ik doe nu soms een dagje erdoor met een vleesmaaltijd zodat ik een beetje kan wennen eraan (mijn darmen hadden in het begin zoiets van WOW!!!) maar nu gaat het goed!!

vaak 2-3 dagen streng (fase 1) en dan fase 2 maaltijd en zo steeds, gaat minder snel maar denk ik wel goed om langzaam weer terug te gaan..

6. 40plusmama

Haha, zijn we samen al 20 kilo kwijt want bij mij is er ook 20 kilo af. Bij jou sneller maar ik ben nogal eens de fout in gegaan.

Ik ben nu ook weer streng. Ik mag fase 2 doen maar doe nu fase 1, even de vaart er weer in.

Waar bestelde jij je spullen? Ik wil toch eens gaan vergelijken en daar misschien ook wat kopen ;)

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Home page

Ik merk wel dat als ik vlees eet dat ik dan even een paar dagen blijf hangen (had / heb jij dat ook??)

8. 40plusmama

Nee want ik eet nooit vlees. Ik heb het advies vis te nemen en dan val ik gewoon af. Ik mag wel vlees (alleen biefstuk en kipfilet) maar ze hebben liever dat je vis neemt. Ik heb dus nog geen vlees op

Dank je voor de link, ik zal eens op het gemak gaan vergelijken vanavond

9. 40plusmama

Ooh en zou jij een foto willen maken van de verpakking van de soepjes en repen en shakes? Dan weet ik zeker dat het hetzelfde is als ik heb. Ik bedoel dan van de zakjes, niet van het doosje ;)

Bij mij zijn de zakjes wit en op de aspergesoep staat bijvoorbeeld: veloute asperge enz. De verpakking van de wafels is zilverkleur met goudkleur/geel. Bij jou ook zo?

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep bij mijn zijn het ook witte zakjes (bv van de soep) en wafels ook.. repen zitten in zilveren verpakking en staat op wat erin zit.. ik kan wel even foto voor je maken!

11. 40plusmama

Wafels in een witte verpakking? Die van mij in zilver met goud/geel.

Hm, graag een foto ja want stel dat het wat anders is, dan gooi ik misschien de boel in de war

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik maak straks even een foto, wafels zitten in een zilveren verpakking de repen zitten in een witte verpakking.

Oja ik heb ook lekkere kant en klaar choco en vanilledrank van die site, soms heb je even geen zin om shake te maken (of ben je onderweg) is superhandig! en vooral de vanille vind ik erg lekker!!

13. 40plusmama

Ik heb een grote bestelling gedaan, ook kant en klaar inderdaad, handig om mee te nemen. Ik woon alleen in Belgie dus levering zal wel langer dan een dag zijn. Ik hoefde in ieder geval geen verzendkosten te betalen maar ben wel bijna 200 euro armer. Ach, kan ik meteen weer een tijd vooruit.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja het is altijd een hoop geld he!! ik wil niet aan het totaalbedrag denken hihi (dan krijg ik vast alsnog last van hartkwalen) maar het is het waard...

15. 40plusmama

Vreemd hoor, gisteren besteld en betaald en nog niks dat het is verzonden. Ze zeggen toch dat je het de dag erna binnen hebt? Oke, naar Belgie kan dat waarschijnlijk niet maar ze hadden het dan wel vandaag moeten verzenden. Hopen dat ik vandaag nog een mail krijg dat het is verzonden.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    staat bij hun nooit in het overzichtje of het verzonden is ja of nee (bij mij staat er nog steeds in behandeling bij allemaal terwijl ik alles al binnen heb) dus daar kan je helaas niet echt van uitgaan..

17. 40plusmama

Ze hebben het wel verstuurd. Ik had ze een mail gestuurd met de vraag of het al verzonden was.

Ik vind het wel slordig dat ze beloven een mail te sturen als het verzonden is en dat vervolgens niet doen. Ook staat er in die mail (een bevestiging van de bestelling) een telefoonnummer dat je kan bellen met vragen 0031-000000000 :(

Het is dat ik weet dat jij er goede ervaringen mee hebt want anders had ik er niet besteld of er wat van gaan denken

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hihi ja snap ik, ik vond het ook een beetje vreemd gaan , zo ad ik ook recensies geschreven en staan er ook niet, denk dat ze verder de site administratie niet echt bijwerken maar verder op email e..d reageren ze wel snel en helpen je met van alles.. maar blijft raar idd. zou ook zeker een verbeterpunt kunnen zijn van hun!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou 87,3 weeg ik nu, het gaat wat langzamer maar ook meer fase 2 gedaan dus logisch... circa 1,1 kilo per week nu steeds...

20. 40plusmama

Woow, netjes hoor. Ik moet nog gaan wegen maar op mijn eigen schaal is er 21 af. Ik heb van de week 1 dag fase 2 gedaan, de rest fase 1. Dit weekend hebben we alleen 2 verjaardagen en 1 gaan we uit eten. Lastig weekend dus...

Deel Deze Pagina