Zooo.. Ik zag dat ons topic gesloten was.. dus open een nieuwe.. Lydia.. zeker heel fijn dat je het kan delen en het je niet uitmaakt dat iemand je herkent. Ik zou me er niet prettig bij voelen dat ik hier alles en vrij uit tik en iemand weet dat ik er ben.. Ik weet Dat het hun probleem moet zijn als ze er een bepaalde mening over hebben.. maar ja.. ach.. vind het wel lekker om zo anoniem te kunnen zijn Buiten dat om hoeft niet iedereen te weten dat wij nog graag een derde kindje willen vind een verassing ook wel leuk.. al vraag ik me af voor hoeveel het er nog een verassing zal zijn Met mij gaat het nu goed hoor!
jaaaaaaaaa we hebben alweer een tweede deel! haha Nou meiden, heb echt helemaal niets te melden want ben zo lui/sloom/moe als 't maar zijn kan dus heb gewoon niks gedaan vandaag! xxx
heej ! dacht is ff ons topic zoeken en toen zag ik DEEL 2 !! ghe ghe kletserds toch al n hoop berichten geplaatst ! fijn dat t goed gaat anna ! alweer 9 weken en n dag ! heb op hyves gezien dat Mendie t heeft verteld kei leuk ! allene minder dat ze zich zo rot voelt... hoop dat ze hier toch ook nog es komt kijken ! MENDIEEEEE ?????? met mij gaat t wel goed , net naar de mid term dag geweest van ferdi ( zo mid is t niet want pas de di van de carnaval zitten we op de helft ) maar wel fijn om m EINDELIJK na 1,5 maand weer ' live' te zien op de webcam ! en hij had naar me geluisterd en zijn baard geschoren ! hihi nou ik ga ff verder lezen of er nog intressante dingen zijn gebeurd xx
OMG..... dit gaat niet goed hoor meiden met dit topic! Heeft niemand onzin dingen te vertellen? Lydia...hoe gaat het met Zorro? Is hij al een beetje gewend? Muis...alles goed met jou en de beeb? Las in een ander topic dat je nog een test had gedaan...hihi jij bent ook een rare he! Mendie...die is gestopt met dit forum? Iemand heeft haar hyves toch? Zeg even dat ze terug moet komen! Ik mis haar!!!!!!! Cherie...alles ok? Hier dus alles ok! Mijn hoogtepunt van de dag was de vaatwasser schoonmaken met de stoomeend...ja ja dan heb je een jaloersmakende dag he! xxx
Hahahahahaaaaa! Anna! kan niet op tegen 3 poepluiers! (hm... snap dat dat ook nog verkeerd op te vallen valt.. maar zo bedoel ik het niet hoor!!) Meer zo van dat toch 1 van de mindere dingen is van het opvoeden:S!!! Idd.. ik las het ook Muis! gekkerd! nou je moet maar gauw een goede echo krijgen.. dan hoef je niet meer te testen! Lydia.. ooo wat heerlijk dat je je ventje live op de webcam hebt gezien! Wat gaat de tijd snel.. Nog genoeg te doen de komenden maanden?
hee , ja heb al tegen mendie op hyves gezegt dat ze hier nog es moet komen maar ze reageerd nie .. en muis indd.. niet meer testen hoor ! ben blij als je iig n goede echo hebt en dan zonder testdrang ghe ghe ik heb me dagen/weken/maanden goed vol gepland : * snowboarden * weekje naar (waarschijnlijk) turkije * feestjes * sanadome * meidenavondjes * enz enz enz komt goedd ! en zorro haha da beest spoort niet ! echt constant wil die knuffelen/kusjes/bij me liggen ! pfff vermoeiend hoor met beesje en luna gaat t al beter hij lag gister samen met luna op bed ! :O hihi vond ik al heel wat ! beesje is nog wel n bichtie als ze m ziet dan blaast ze volop en peert ze m eruit naar buiten ik hoef btw niet eens t klepje naar buiten dicht te doen zorro gaat er niet doorheen ?! toch maar mee oppassen ! haha anna heb zich ook vermaakt met dr eend ! hihi en kun jejezelf in de vaatwasser zien ? zo schoon ! nah meiden we moeten indd echt meer kletsen hier !! maar ja als iedereen niet komt ik doe elke keer wel weer reageren als ik weer n berichtje zie hoor !! spreek jullieeejjj !! ga nu sporten ! PFF
OMG die vaatwasser was GOOR in de hoekjes! Niet normaal! Maar daar kom je gewoon niet bij met een doekjes...getver was echt vies.. Rob Geus zou zeggen: Daar word ik gewoon niet blij van en let op die rubbertjes he..."Blegh vervelende vent vind ik dat! haha ! He maar alles zou toch wel goed zijn met Mendie? Je kan toch niet zó ziek zijn dat je niet meer kan internetten? Wel gek hoor...ze was eerst super veel online? Nou ja...Man komt thuis dus ga eten! Tot laters! x
tja.. op hyves is ze volgens mij ook niet vaak meer.. zal ze wel ECHT beroerd zijn .. .. zal er nog s iets sturen n keertje .. heb wel op der www gereageerd ( dat ze zwanger is ! ) ...
hier ist beebje van mendie en mendiemen ! (hoop dat ze t leuk vind dak m hier plaats ) View attachment 46549
Staat niet bij hoe lang hij/zij is! Zal ongeveer wel hetzelfde zijn! Nog 2 nachtjes slapen en dan zie ik weer onze beeb! Blijft spannend hoor! x
Bedoelde de baby! De lengte! Klopt dat zij net een paar dagen verder is als ik! Ik loop trouwens 1 dag voor op mn banner! Ik ga zo maar lekker douchen en dan naar bed denk ik..heb het koud en Anna man zit iets stoms te kijken op tv.... (en dat terwijl hij naar MIJ met mijn dikke darmen buik kan kijken he!) O god ik heb echt een doelloze dag gehad..wel veel gedaan maar echt niks leuks! Blegh! x
hahaha..ik zal dr even zoeken op yves...heb zelf geen yves maar misschien is die van haar openbaar... grrrr anna man wil nog niet naar bed toe ... x
Lachen trouwens he al die Show je... topics! Heerlijk om foto's te kijken! Sommigen zijn gewoon zó anders als je verwacht had! Ook het verschil hoe meiden eruit zien van dezelfde leeftijd..tjee de een van bv 25 ziet er al uit als 35 en de ander is nog helemaal fris en fruitig! Ikzelf ben dan weer zo'n mietje die dr foto niet durft te plaatsen! haha x