Sinds een jaar of 14 weet ik dat ik MS heb, maar goed op zich verloopt het allemaal vrij rustig/langzaam. Er kwam een kruk en daar redde ik het best mee. Totdat er een kleine kwam en ik me kon "verstoppen" achter de wandelwagen, heerlijk steun hebben terwijl niemand je na kijkt. In februari van dit jaar werd ik door een hond van mijn fiets gebonjourd. Fiets kapot maar ook weer netjes gemaakt. Alleen mijn rechter been (mijn goede been dus) bleef zeer doen (terwijl er van de kneuzing en de blauwe plekken niets meer te zien was). Dus maar weer terug naar de dokter, ik bleek een springersknie te hebben. Advies zoveel mogelijk rust (maar dat is een beetje moeilijk aangezien dat mijn "dragende"been is). Tja dat werden meerdere tripjes naar de huisarts en op een gegeven moment liep ik met een springersknie en aan beide kanten overbelaste enkelbanden. Mijn linkerbeen knapte snel op maar mijn rechter dus niet. Vandaag maar weer naar de huisarts en ja hoor ik mag naar de fysio (maar dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken) en a.s donderdag mag ik röntgenfoto's laten maken van knie en enkel. Want hoezeeee ja jippie buiten de MS verdenken ze me nu ook van Atrose ach ja kan er ook wel bij ben tenslotte al 38 (tis volgens mij nog een wonder dat ik me kan verplaatsen met 2 krukken) Die K*ttige (sorry) rolstoel is dus dichterbij dan dat ik dacht.
Jeetje meid wat een ellende weet niet goed wat te zeggen, maar wil je veel sterkte wensen en een digi knuf geven
Gatver zeg Met zo'n ellendige rotziekte mag je echt wel even zelfmedelijden hebben. Ik hoop dat het allemaal meevalt! Sterkte!
Bleh meid! Dat is inderdaad een <bleep> situatie. Helaas ben ik bekend met artrose (al sinds mijn 24e) maar gelukkig heb ik daar relatief weinig last van. Wens je heel veel sterkte en hoop dat het allemaal meevalt,
Nou zelfmedelijden mag echt wel in dit geval hoor. Bah, wat een k*&tsituatie. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat er toch nog een klein beetje verbetering in komt, voor zover dat mogelijk is.
Nou meid, met zulke berichten mag je best ff zelfmedelijden hebben hoor! Sterkte met alles! *Knuffel*
Niks zelfmedelijden. Het is gewoon toch ook heel K*T en dat mag je best vinden hoor! Heel veel sterkte
He wat een k*tsituatie! (zelf ms, 3 jaar officiele diagnose ms). Heel veel sterkte ermee, en zelfmedelijden mag je nu best even hebben! Sterkte!
Snap dat je je kut voelt en effe je verhaal kwijt wilt!! Heel veel succes ermee, en hopelijk valt t mee. Probeer positief te blijven!! Knuffel