In oktober had Ziggo de actie dat alle digitale televisiekijkers een maand lang eredivisie gratis konden kijken. Alleen hebben we nu nog steeds eredivisie en dan alleen de eerste zender (zijn 4 zenders). Wie heeft dat nog meer? Volgens mij hebben ze nl een foutje gemaakt met het uitschakelen destijds. Ik betaal er niet voor overigens...
Wij hebben ook nog steeds de eerste zender en mijn ouders ook. Volgens mij doen ze dat om zo te laten zien dat het echt wel leuk is en meer klanten daardoor aantrekken.
Mijn ouders hebben dat dus ook idd! En betalen ook niets. Lijkt mij dat er wel iets fout is gegaan want iets waar ze zoveel aan kunnen verdienen doen ze niet extra... Bij ons was het wel afgesloten trouwens! Maar hebben nu wel alle zenders weer aangezien we weer een proefperiode hebben van eredivisie live
zitten bij alles in 1 plus 51,50 en alles in 1 extra altijd 5 gratis 'verrassingszenders" deze wisselen om de 4 maanden. nu o.a. eredivisie live 1 ow ja duurt tot 3 feb dan zijn er weer 5 andere
Ja klopt, hebben wij ook! Ik vond het al zo gek omdat ik had opgezegd vorige maand. Maar door de uitleg hierboven snap ik het helemaal!! Die muts van de klantenservice heeft het dus niet goed uitgelegd want dit heeft ze niet gezegd.
oh dat wist ik helemaal niet... wij hebben ook al een tijd eredivisie live (de 1e zender) erop en ik heb toen aangegeven dat ik dat niet wilde, want wij zijn geen voetbalkijkers.... welke nieuwe zenders krijg je volgende maand of is dat niet bekend?
Discovery Science Discovery Science is wereldwijd de grootste televisie-zender op het gebied van populaire wetenschap, techniek en milieu. De zender laat zien hoe wetenschappelijke doorbraken over 'groen' handelen het dagelijkse leven beinvloeden. Kanaal 201. Baby TV BabyTV heeft het beste voor met de kleinsten. Programma's speciaal gemaakt voor baby's en peuters waarmee ze spelenderwijs hun leervermogen ontwikkelen. Kanaal 306. Cultura 24 De kunst- en cultuurzender met 24 uur per dag film, dans, muziek en alle andere kunstvormen. Elke avond zendt Cultura 24 een themablok uit over een actueel onderwerp. Kanaal 212. Spirit 24 Spirit 24 is dé levensbeschouwelijke televisiezender van Nederland. Een veelkleurig themakanaal waarop u 24 uur per dag, 7 dagen per week geniet van inspirerende programma's over religie en spiritualiteit. Kanaal 211. heb even een mailtje gekopieerd en geplakt er wordt bij een mailtje gestuurd als er weer nieuwe komen dus vanaf 3 feb weet ik nog niet
@Mila2008, thnxx voor je antwoord, ik dacht dat wij alleen eredivisie live 1 extra hadden maar merk nu dat we die andere zenders ook hebben...