protest tijdens fles dochtertje 10 weken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door jesjuh, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Vanaf dat Yuna is geboren zijn we al aan het sukkelen met haar voeding. Ze is nu 10 weken. Het begon ermee dat ze veeeeeel te gulzig dronk. 100cc had ze met 5 min weg uit een difrax fles met s-speen. Zelfs dokter brown flessen had ze het weg met 7 min. Waarshijnlijk ging ze hierdoor weer heel veel spugen, dus op advies nutriton door haar voeding gedaan. Op een 120cc 1 schep. Niet veel maar net genoeg dat ze langzamer dronk en het binnen hield. Wel kreeg ze hiervan behoorlijk krampjes. Overigens krijgt ze hypoallergeen voeding vanwege verhoogde kans op allergie. Nu sinds een kleine 2 weken is het een drama om haar de fles te geven. Wat ons opvalt is dat ze steeds tot een bepaalde hoeveelheid drinkt en dan is het krijsen geblazen en krijg je er 9 van de 10x niets meer in. Ze krijgt 150cc +1,5 jbpm aangeboden. Een paar dagen ging dat best aardig. Maar daarna begon het weer. Ze drinkt zo'n beetje 100cc op en dan krijsen en heel erg spartelen met armen en benen. Dan volgt er vaak een dike boer en poepluier of heeeeeel veel scheetjes. Dan zou je zeggen dat ze klaar is voor de rest. Maar zodra ze de fles weer aangeboden krijgt is het weer krijsen.
    Het slapen daar en tegen gaat wonderbaarlijk goed!!! Ze laat steeds zo'n 4 uur tussen de voedingen in zitten. Soms iets korter maar das zelde. En savonds krijgt ze tussen 23;00 en 0:00 de laatste fles en slaapt ze door tot 8:00/8:30. Je hoort ze dan ook niet tussendoor. En juist doordat ze zo goed slaapt is mij een raadsel wat er aan de hand is!!! Als ze last zou hebben van reflux of kma of iets dergelijks dan zou ze dat toch ook tussen de voedingen door moeten laten zien? En dus onrustig of weinig slapen??? pppffff ik weet het gewoon echt ff niet meer. Voel me radeloos!! Heeft iemand tips voor mij??

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik had hetzelfde met mijn meisje dit was 4 weken terug en heeft een week geduurd omdat ik het erg vond dat ze zo weinig binnen kreeg ging ik haar tussendoor voeden en ik denk dat dat mijn fout is geweest bij mij was het ook zo dat ze hooguit 100cc dronk en daarna gillen krijsen bleren armen benen alles ging op en neer toen ben ik weer normale tijden gaan voeden hoe weinig ze ook dronk en 2 dagen later was het over ik heb ook geen idee wat dit geweest is ik hoop voor je dat je kindje snel weer normaal gaat drinken en vertrouw je het niet of duur het te lang ga gewoon even naar de HA of CB succes

3. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi
    stop met die nutriton. was hier een ramp. zelfde as bij u krijsen krijsen as ze de fles nog maarz ag ze dronk nog max 400 cc per dag. dat moest 800 zijn. nu dik ik in met gelilact en gaat super goed. ze drinkt zelfs nu rond de 900 per daN. en nu krijst ze als ikd e fles effe wegneem om een boerke te laten :) ook houd ze nu de fles mee vast ( probeerd ze toch)
    gr

4. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben haar gewoon op de zelfde tijden blijven voeden en bied haar tussendoor niets extra's aan omdat ze er niet echt om vraagt. Ze slaapt best goed van voeding tot voeding en in mijn ogen heeft ze dan dus ook niet echt honger. Fijn om te horen dat het bij jou meisje weer beter gaat!!!
    Straks toch gebeld naar CB. Die gaan me inderdaad nog ff terug bellen. Dus ff afwachten wat hun zeggen.

5. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Nutriton eruit laten is geen optie omdat de voeding dan te dun is en ze echt haar drinken weg klokt zo gezegd. Heb ik ook al gebprobeerd. Verdikt gelilact dan ook de voeding?

6. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ja gelilact verdikt ook, maar veroorzaakt geen krampen. ben van belgie en op het belgisch forum ook paar keer tegengekomen, bij nutriton krampen, gelilact niet.

Deel Deze Pagina