Provera, Clomid, eimeting en toen ineens zwanger...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Debster84, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hi Meiden,

Wil even iets met jullie delen en ook even vragen wie dit nog meer mee heeft gemaakt!?
    Ik zal proberen mijn verhaal in het kort te doen,

Ik ben sinds augustus 2010 gestopt met de pil en ik werd heel soms maar ongi heb nu in totaal pas 5x ongi gehad!
    Laatste en langste cyclus was geloof ik 91 dagen!
    Ik loop sinds juli in het ziekenhuis bij het fertiliteitsteam en heb toen mijn eerste clomid 50 mg gekregen en ook de bijbehorende echo's.
    Maar er kwam niks uit....
    Ik moest eigelijk nog voor 1 echo terug komen voor een meting maar toen moest ik op vakantie dus werd er gezegt nou denk niet dat er nog wat gat gebeuren dus kom na je vakantie nog maar even terug voor een echo zodat we met provera kunnen beginnen.
    Dus ik na me vakantie gelijk terug voor een echo en op die dag had ik wat buikpijn en al paar dagen heeeeeeeeele pijnlijke tepels...
    Dus ze zegt voel je je zwanger? ik zeg nee eigenlijk niet ze zegt we gaan eens kijken, toen dacht ze eerst iets te zien van BBZ en omdat ik die buikpijn had wilde ze toch even bloedtest doen op hcg en op eisprong hormoon?...

Dus later die dag werd ik gebeld met de uitslag maar ik had geen hcg in me lichaam en had ook geen eisprong gehad dus kon ook niet zwanger zijn dus mocht ik beginnen met provera om menstruatie op te wekken...
    Dus zo gezegt zo gedaan, ik aan de provera 7 dagen.
    En maar wachten op me ongi....maar die kwam niet en kreeg steeds wel het ongi gevoel maar er kwam niks.
    Dus ik op dag 7 ziekenhuis gebeld dat de pillen niet werkte en wat ik moest doen?
    Ze vroegen heb je nog getest? ik zeg nee want ik heb twee weken geleden nog een echo gehad en er was niks te zien.
    Er zou overlegt worden en ik zou terug gebeld worden en dat werd ik met de mededeling dat ik gewoon met clomid 100 mocht beginnen en dat dan als dag 3 mocht beschouwen en op dag 12 weer langs komen voor een echo!

Dus ik kom donderdag in het ziekenhuis voor die echo en lig daar en ze gaat kijken of er eitjes zijn gegroeit, zegt ze ineens....ik zie hier toch echt iets dat op een zwangerschap lijkt...er zit een zwangerschap...ik zeg huh? hoe kan dat nou ik kom voor een eimeting ja zegt ze maar toch is het echt zo je bent zwanger, ben je nog ongesteld geweest? ik zeg nee ze zegt heb je niet gebeld dan? ik zeg jawel maar ik mocht met clomid beginnen...

Toen kon ik gelijk door om bloed te prikken om het toch zeker te weten en zou ze me terug bellen, en idd na 1.5 uur belde ze me terug en zei; het is echt overduidelijk hoor je hcg is 19000 dat is zelfs hoog en heel erg goed dus wen er alvast maar aan!!! over 2 weken wil ik je terug zien om te kijken of we een hartje zien kloppen.

Dus Meiden zo ga ik voor een eimeting en dan krijg je ineens te horen dat je zwanger bent....kan het nog steeds niet geloven!!!

Nu was mijn vraag wie heeft er dit nog meer mee gemaakt? en zijn de provera en de clomid niet schadelijk geweest??
    En is 19000 hcg hoog voor ondeveer 4-5 weken zwangerschap?

Nou hopelijk krijg ik reacties, want ben erg nieuwsgierig en snap er nog steeds niks van hoe dit is gebeurd hahahah.

Alvast bedankt!

Gr Debster

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Heb het niet meegemaakt maar wil je wel feliciteren:D:D
    Wat een aparte toestand maar natuurlijk ook hartstikke leuk (zodra je van de schrok bent bekomen)

Geniet van je zwangerschap meis

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Heel bijzonder :) Super gefeliciteerd!

4. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant