Vorig jaar hebben we een cryo terug laten plaatsen. Mijn eigen risico van 2015 was al opgebruikt, maar nu kregen we vandaag bericht dat ze 172 euro van mijn man zijn eigen risico over 2015 willen. Lekker op tijd Maar goed, geen probleem, als het moet betalen we dat gewoon. Maar ik snap alleen niet zo goed waarom ze geld van mijn man willen. De cryo's zijn in 2013 al ingevroren, mijn man is destijds niet eens in het ziekenhuis geweest (nee, ook niet met de tp ). Wie kan mij dit uitleggen?
Ik niet. Ik heb hier eerder ook al over gelezen op deze site. Toen was het en fout van het ziekenhuis, dus ik zou er zeker achter aan gaan. Het is een hoop geld!
Ik heb hem gevonden. Succes! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/622210-kosten-partner-cryo-cyclus.html
Even contact opnemen met zorgverzekering. Hun het laten uitzoeken en niet betalen tot dit helemaal uitgezocht is. Bij ons hebben ze vorig jaar augustus een fout gemaakt in het zkh waardoor mijn partner in maart een rekening van 5 afspraken kreeg terwijl deze bij mij hoorde te staan. Hij had maar voor 1 afspraak gerekend mogen worden. Nu heel benieuwd hoe groot de rekening dit jaar wordt. Na 3x iui.
Bedankt Ninge en Stefanenlaura! Ik bel meteen het zh om te vragen wat ze in rekening hebben gebracht, en daarna de zorgverzekering!
Ik heb opgevraagd wat ze in rekening hebben gebracht: 1e consult gynaecoloog 1e polikliniek bezoek Voor een gesprek van 10 minuten wordt er bij mijn man 172 euro in rekening gebracht. Mijn eigen risico was al op, anders was het 2x 172 euro geweest... Ik heb weer gebeld met de fertiliteitspoli en zij hebben mij gevraagd om alles op de mail te zetten.
Bij deze het antwoord van de fertiliteitsarts: Ik moest dit even voor jullie uitzoeken, maar jullie hebben gelijk dat hier onterecht een DBC is geopend voor meneer ... Ik zal de administratie vragen deze in te trekken.'