Ik zit opnieuw te zoeken voor een verblijf in een Landal park (vorig jaar is de Sluftervallei heel goed bevallen). Nu zit ik naar hof van Saksen te kijken dat qua luxe ongeveer moet overeenkomen. Enkel de meeste accommodaties daar zijn ´geschakeld´ terwijl ik liever iets vrijstaand heb (maar de vrijstaande huisjes klinken weer niet luxe...) We gaan maar 1x per jaar echt weg, dus dan wil ik wel in iets leuks zitten (in ieder geval meer luxe dan thuis blijven ). Iemand ervaring met de geschakelde huisjes van het park? Zie je/hoor je de buren (erg)?
in de winter heb je in elk geval geen last. In de zomer kan het zijn dat je in de tuin minder privacy hebt, of je moet een voorkeur aangeven ergens aan de rand van het park.
De huisjes zijn nog niet zo oud dus daardoor ook goed geïsoleerd. Buren heb ik dus ook niet gehoord. Wij waren er in november en het is echt een prachtig park, maar zou wel voor de nieuwe huisjes gaan. Als je een huisje 4ce of 6ce neemt dan krijg je altijd een huis op de hoek dus dat scheelt misschien al iets. Heb je ook ramen aan de zijkant. Ze zijn momenteel wel het zwembad aan het uitbreiden (eind 2017 af), maar hier ondervond ik weinig hinder aan.