proud mama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Alle armbanden en kettingen zijn zojuist met de post meegegaan, veel plezier ermee dames! Laten jullie even weten wat je ervan vond? Ik heb ze pas sinds een paar dagen in de verkoop, en ben benieuwd wat andere dames ervan vinden.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ben benieuwd! Wil ook de armband maar bewaar ik tot moederdag!

3. ProudMum

liedje, ben druk aan het zoeken voor een oplossing mbt de sudo actie. als ik iets heb zet ik het hier

4. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Dat zou fijn zijn! Ik heb die dame net naar bed gebracht, en mijn voeten plakken nog aan de vloerbedekking. Het is wel nylon vloerbedekking, die kan wel een hoop hebben. Mijn moeder heeft zo'n stoomapparaat, ik denk dat ik ga proberen om die te lenen. Goed heet, en dan met ontvetter zoals dreft ofzo... anders zou ik het niet weten. Alhoewel het nu na de tweede keer met een schrobber en een hoop afwasmiddel al best een eind weg is, toch plakt alles nog. Bweh...

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mmm, vind een ketting met een roze (of blauwe) kraal toch wat leuker dan met een witte kraal. sorry..
    zag trouwens dat er ook tashanger en sleutelhanger van proud mama zijn.

6. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    ik vind het idee achter de gekleurde kralen wel leuk, maar als je dadelijk een tweede, derde of volgend kindje krijgt, moet je die ketting weer aanpassen, of een nieuwe kopen. Daarom ben ik zelf ook voor de neutrale gegaan. Maar ieder zijn ding natuurlijk, da's het mooie van een groot aanbod. Ik ben ook nog maar een kleine winkel, en vond het wel een erg grote investering om van alle kettingen uit de collectie er een boel op voorraad te nemen.

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja liedjemv2, daar heb je wel gelijk in, heb ik ook al bedacht. we hebben sophie nu, maar in de toekomst willen we graag nog een kindje, als het kan. toch vind ik een roze wat mooier, en mochten we ooit een jongetje krijgen, dan blijf ik natuurlijk een "proud mama" ;) . met of zonder blauwe kraal.

heel veel succes met je bedrijfje iig, ennuh, ik heb m bij mn favorieten staan hoor!

8. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Zeg, is die gave foto bij je berichtjes een foto van jezelf met je kindje? Ik vind hem echt helemaal top! Zelf gemaakt, of laten maken?

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    huh, bedoel je die foto onder "zonnetjes en mama van sophie"?

dat is een avatar van hier, kun je ook gebruiken.. ;)

10. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Oh jammer, ik dacht dat het een foto van jou en je kindje was. Ik vond hem zo gaaf, leuk idee voor een foto met je kind. Geinige pose ook.
    Ik ga eens kijken of ik een eigen avatar in elkaar kan zetten. Vreselijk dit forum, je gaat eens een middagje kijken waar alle bezoekers van je webshop vandaan komen, en dezelfde avond zit je je al tegen allerlei topics aan te bemoeien.... zijn jullie ook verslaafd aan dit forum?

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik zeg van niet, maar bedoel van wel :)
    iedere dag regelmatig hier ff checken en als ik wat meer tijd, ga ik alles ff bij langs.

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    coole armband !...idd goed idee voor moederdag ;)...

sudocreme: mischien met wasbenzine proberen...ik werk op een gordijnenatelier en hebben regelmatig olie vlekken in de stof...die halen we er altijd uit met wasbenzine...(misschien even op een klein onopvallend stukje proberen om te kijken of de vloerbedekking ertegen kan)...

en nee hoor...ik ben helemaal niet verslaafd :oops:...*kijkt naar de klok en beseft dat het hoog tijd is om naar bed te gaan ;)*

13. ProudMum

ik ben bang dat ik niet kan wachten tot moederdag..... eerst maar even financien bekijken.....

14. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Hoi allemaal,

Wasbenzine, dat lijkt me een goed idee. Het is gewoon nylon vloerbedekking, dus qua kleur zal dat niet afgeven. Ben dan alleen bang dat wasbenzine gewoon de hele vloerbedekking zal oplossen, haha! Maar ik heb nog restjes vloerbedekking liggen van toen we het gingen leggen, en daarop kan ik het wel even proberen. Of een plekje onder de kast ofzo. dank voor de tip!

Haha, joh... moederdag is ook niet ver meer!

15. ProudMum

Liedje, ik hoop dat het werkt!

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    welke datum is moederdag dan?

17. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    11 mei! Ik ga dan met mijn vent naar een concert van Roger Waters toe, hoeraaaa! Die datum staat in mijn geheugen gegrift!

18. ProudMum

Liedje, heb mijn ketting binnen! Hij is geweldig en bedankt voor de snelle levering en het leuke inpakken!

19. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    En jij bedankt voor de bestelling!

Even nog een nieuwtje:

Ik heb net gesproken met de ontwerpster achter Proud mama, en die gaat nieuwe armbanden voor me maken, deze keer van leer! Ik denk dat ze erg mooi worden, dus voor de dames die wachten tot moederdag, dan heb ik ze vast al binnen. Leer is natuurlijk wel wat prijziger dan elastiek, maar ze zullen zeker niet veel duurder worden.
    Kijk, van zo'n telefoontje wordt ik dan altijd weer helemaal blij!

20. ProudMum

hhahaha ik ook!

Deel Deze Pagina