proud mama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    heej meiden hier nog iemand die in maarssen woont,grappig zeg!

gr linda

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik vind die sleutelhanger ook wel leuk, maar die verkoop jij niet of wel LiedjeMV2?

Anders toch maar de armband bestellen?! :-k ;)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

jinx dat is toevallig!

Marsab, ik wacht nog even op de lederen armbanden

4. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Hoihoi

Nee, de sleutelhangers maakt proud mama niet meer, de winkels die die verkopen hebben nog restanten. Het gaat ontzettend goed met het merk, en op een gegeven moment moet je dan toch kiezen welke dingen je nog wel kunt doen, en welke niet...
    Dus helaas bij mij alleen de armbanden en kettingen!

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Oké begrijpelijk! En ik wacht dan ook maar ff op die lederen armbanden! ;)

6. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
  7. ProudMum

ik ga snel kijken liedje!

8. ProudMum

zezijn geweldig!

9. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Ik heb zelf stiekum ook een bruin leren ingepikt... ik vond ze te mooi om alleen te verkopen, ik wil em zelf ook aan! :oops:

10. ProudMum

ow nu weet ik het zeker! Die wil ik voor moederdag!

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    door omstandigheden (heb pas geleden nog een topic hier geopend) weet ik ook dat ik een PM ketting krijg voor mn verjaardag as woensdag. :)
    maar vind die armband ook wel errug mooi!

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben benieuwd hoe die klittebandsluiting eruit ziet, klinkt namelijk niet zo mooi... Ik had een stoere drukker mooier gevonden. Krijg je ook nog een zwart leren armband? Dat was toch ook de bedoeling?

Hoe groot zijn ze? Die van elastiek past mij maar net en ik wil graag een leren armband kado geven aan iemand die steviger is dan dat ik ben.

13. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Nee, de klittenband zie je niet als hij dicht is, de reep leer vouwt eroverheen. Het is ziet er erg netjes uit. Hij is groter dan de elastiek, en ook verstelbaar, vanwege het klittenband. De elastiek is niet erg groot, en stevige vrouwen zullen dan ook moeite hebben hem aan te doen. Ik kan de elastieken band ook maar net aan, dus daarom had ik gevraagd of ze met klittenband kon maken. Met drukkers heb je ook weer niet verstelbaar, en veel vrouwen vallen na de bevalling nog flink wat af (gelukkig!), zodat verstelbaar wel handig is.
    Zwarte leren armbanden had ik niet besteld, alleen deze kleuren maar, helaas.

Overigens vroeg laatst iemand naar de sleutelhangers, en ik heb die nog 7 op de kop kunnen tikken, ze komen deze week nog op de website.

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Dank voor je snelle antwoord! Ik heb er net 3 besteld. 1 voor mezelf en 2 voor mijn nichtje en haar vriendin die binnenkort hun eerste zoontje verwachten. Ik heb 3 verschillende kleuren besteld zodat ik eerst zelf kan kijken welke ik het mooist vind 8)

15. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Ik vroeg me al af of het een foutje was dat je er 3 bestelde, ik zag het net namelijk al (ik woon achter mijn pc.... :) )
    Weet ik nu dat het klopt!

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik vind het een super leuk kado voor nieuwbakken mama's of ze nu bv geven of niet... Ik heb nog veul meer zwangere vriendinnen dus maak je borst maar nat :)

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    T geld is overgemaakt hoor!

18. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
  19. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Super, dan zorg ik dat ik ze morgen nog op de bus doe. Ik zal ze alleen in het zwarte zakje inpakken, anders kun je niet bekijken welke je zelf het mooiste vind.

Ja, ze zijn leuk om weg te geven. Mijn schoonzusje heb ik er ook eentje gegeven, die is nu zwanger. Ze zijn wel lekker basic, en elke mama is er trots op dat ze moeder is.
    Ik heb zelf wel eens, als ik eens over straat ga zonder mijn kinderen, dan denk ik: "zouden mensen wel doorhebben dat ik een mama ben?"
    Ik voel me nogal jong, haha, en ben een spring in 't veld, dus ik denk altijd dat mensen me heel jong schatten. Of misschien hoop ik dat wel, haha. Maar goed, ik draag eigenlijk altijd wel mijn ketting of armband, want ik ben verdorie wel een echte mama hoor! ook al voel ik me nog een ukkie soms. ;)

20. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    beetje maar.... :confused:

Deel Deze Pagina