Provea. Waarschuwing

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Werd laatst weer regelmatig gestalkt door een onbekend nummer.
    Meestal een callcenter en inderdaad!

Nu bleek het Provea te zijn (had ik nog nooit van gehoord) Met de mededeling dat ik een enquête had ingevuld en daarmee een herenboxer en sokken kreeg als dank.
    Hartstikke leuk natuurlijk, want ik vul vaak zat enquêtes in. Zonder resultaat.

Nou.. adres gegevens gecheckt. Dit klopte allemaal.

Of ik mijn rekeningnummer even kon geven voor de eenmalige verzendkosten.
    Toen ging er wel een lampje branden en heb de boot afgehouden.

Even google geraadpleegd en kwam op een site terecht waar mensen hun beklag deden over dit bedrijf;

GEEN KVK registratie
    De eenmalige verzendkosten zijn maandelijkse kosten die dus zonder pardon van je rekening worden geschreven.
    Je krijgt geen optie om doorgeschakeld te worden naar het bel mij niet register. Iets wat mij ook niet pluis lijkt.

Dus bij deze;
    wordt je gebeld door dit bedrijf... niet intrappen!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bedankt voor de waarschuwing!

3. Amare

Amare Niet meer actief

Hebben wij ook al gehad ja!
    Toen ze begonnen over de verzendkosten, hebben we vriendelijk bedankt omdat we het niet vetrouwden.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Werd net gebeld, en vanmorgen toevallig je bericht gelezen. Gelijk afgekapt!

Bedankt voor je waarschuwing

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ja ze stalkten mij ook jeetje! had me in het bel me niet register ingeschreven, maar ze bleven mij maar bellen, en altijd in de ochtend als mijn dochter eindelijk in diepe slaap was.

Ik nam op, en als hun het waren hing ik op.

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik had afgelopen vrijdag gewoon 3x een telefoontje van een callcenter, weet niet welke enquete ik nu weer ingevuld had maar geloof me dat was de laatste!

7. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd ook gebeld laatst en toen had ik een lingerie set gewonnen, en toen begonnen ze ook inderdaad over die verzendkosten. Ik zei heb geen interesse meerdere keren en toen werd ik nog uitgescholden ook:(

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bellen ze met een anoniem nummer?

Werd pas wel gebeld door die microsoft oplichters. Niet opgenomen (rare nummers neem ik niet op en ook anoniem niet)

Bedankt voor de waarschuwing

9. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Ik snap überhaupt niet dat mensen overwegen om op zoiets in te gaan. Er zit toch altijd een addertje onder het gras. Ze bellen niet om alles maar gratis weg te geven.

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik ben benieuwd wat ze zeggen als je aangeeft dat je de verzendkosten zelf wel over wilt maken? Dan zit je nergens aan vast. Nooit via automatische incasso laten doen zou ik zeggen.

Maar bedankt voor de waarschuwing.

Waar zitten die maandelijks kosten dan in? Een abonnement? Was gister toevallig op radar, het is tegen de wet.

11. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Heb toevallig in mei mijn abbonement bij Provea opgezegd na een jaar om financiele redenen. Moet zeggen dat ik nog nooit problemen met ze heb gehad. Ik heb me wel uit mijzelf via internet aangemeld, ze hebben mij dus niet benaderd.
    Waar ik je uiteraard gelijk in moet geven is dat hun manier van benaderen en klanten werven absoluut niet pluis is.

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Thanks, werd net vanochtend gebeld...

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bellen ze anoniem?

Ik heb binnen heel slecht bereik en word al weken soms meerdere keren per dag gebeld. 1x voicemail en dat klink inderdaad als een callcenter.

14. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    Klopt! ik heb daar ooit een lingeriesetje gekocht, vervolgens kreeg ik een maand later weer een setje, bleek ik opeens een abonnement te hebben! na veel mails en telefoontjes ben ik eindelijk weer van hen af! niet leuk inderdaad!

15. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ik vul nooit een enquête in dus nooit problemen met zoiets ;)

16. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ben al twee keer gebeld door ze. Ik heb gezegd dat ik nooit enquêtes in vul dus dat ik niet weet waar ze dat vandaan halen. Kreeg een heel lulverhaal over hoe mooi hun ondergoed wel niet was en dat deze lingerie normaal 70 euro zou kosten enz. Gelukkig maar dat ik niet aan mijn eigen geheugen twijfel dus ik heb de boot afgehouden. Heel vreemd ook om te moeten betalen als je iets wint.

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dit betreft een nieuw nummer en nog nergens doorgegeven. Kan dus niet aan enquêtes liggen. :D

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wat het ook is waar ze me voor bellen zodra men zegt dat ik iets gratis krijg of heb gewonnen en men begint over verzendkosten dan haak ik af.. gratis of gewonnen is gratis dus ook zonder verzendkosten anders vind ik het niet gratis en ook niet gewonnen, dus aan mij hebben ze de verkeerde bij dit soort dingen..

19. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Ik heb ook al een aantal setjes van provea en ik kan nadat ik Dit setje heb ontvangen gewoon bellen en dan word er niets meer gestuurd. Dus wel goeie ervaring hier! Alleen laatste x niet toen was het slechte kwaliteit. Maar toen kon ik gewoon terug sturen en binnen week stond geld er weer op.

Deel Deze Pagina