afen toe zijn kinderen erg vermoeiend ahhhhhhhh komt er omweer?? !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    even kwijt af en toe zijn kinderen erg vermoeiend !! aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    met hun bende !!!!!!!!!!!
    en het wassen en opruimen en eten geven ik heb dorst ik heb hongerrrrrrrrrrr helpie ik moet ook nog zelf drinken !!!!!!!!!!!!!!

zo dat is er uit !!

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    haha ja er zijn mooie dagen en slechte dagen he ;)

Volgens mij hebben ze daarvoor ook een tv uitgevonden. die gaat nooit aan dus ALS hij aan gaat heb ik 2 hypno's voor een beeldbuis zitten en daar maak ik dankbaar gebruik van op zulke dagen!

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier is er net even onweer geweest ja, om en nabij Rdam :p

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier regent en donderd het flink, maar de kids zijn rustig terwijl ze er normaal wel op reageren. Misschien me van hun eerste schoolweek haha

5. knap

knap Niet meer actief

Dit haha...

6. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Hahaha helemaal mee eens

Onze kleine man heeft heel goed door dat mama op dit moment even niet zo heel goed over de warmte kan :) en wil toch steeds bij mij zitten.
    Na dat ie van vermoeidheid weer een klein ongelukje had heb ik hem maar even een verdieping hoger gebracht.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier waren ze tussen de middag ook niet om te houden. En het heeft rond 3 uur geonweerd en flink geregend. Nu zijn ze normaal aan het spelen.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hier ook.... continu elkaar opzoeken en ruzie maken.... zucht.....

9. Delta

Delta Niet meer actief

Hier was idd ook onweer.. Maare de mijne slaapt al vanaf half 12.... Ga dr zo maar uit bedje halen voor het avond eten :)

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik geniet nu van onze zoon van 7 die samen met zijn zusje van 4 en het vriendinnetje van het zusje (van 3) samen op haar kamer aan het spelen gaat.

Als er straks onweer komt is het hier gedaan met de rust. Voornamelijk onze zoon is hier bang voor en vraagt dan aan 1 stuk door of ik het aub wil laten stoppen (dat begint met netjes vragen en eindig bij met dreigementen als - dan mag je hier nooit meer wonen als je het niet laat stoppen-)

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier ook onweer :p Hopelijk is mijn zoontje een beetje te genieten als ik hem straks ophaal bij de gastouder :D

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Omweer? Ik hoor dat veel mensen zeggen de laatste tijd... ipv oNweer.

Bah ik had broodjebakkenindetuin gepland... valt nu in het water

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier reageren ze meestal heel erg op het weer. Storm en onweer lijkt ook wel voor storm in hun hoofd/lijf te zorgen. Maar zowaar nu helemaal niets :p Terwijl het toch flink ging waaien en even kort geonweerd heeft net :p

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier heeft het maar even gespetterd...nu schijnt de zon weer.

Maar de kinderen zijn inderdaad erg vermoeiend, hele kamer ligt vol met Duplo en ik heb geen puf om het op te ruimen. Ovenfrietjes staan al in de oven, dus zometeen eten, nog even tv kijken en huppatee naar bed - RUST! Zal wel komen omdat het vrijdag is, eerste week na de vakantie ook nog - heb zelf ook weinig zin meer in iets vanmiddag.

15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Pfff hier ook... Maar ben bang dat dat meer aan mij ligt als aan de kids :) Griep te pakken en mega verkouden.... Mama, kijk dan, mama, kijk eens wat ik kan, mama doe je mee, mamaaaaaa, maaahhhaaaaaa, mam! Maaahhhaaaaam, kijk nou! En dat was alleen de oudste nog maar.... De jongste vraagt aan een stuk door "mama, is dat?" "Mama, ben je doen?". Was het maar al kinderbedtijd, kan deze mama eindelijk languit op de bank liggen :)

16. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    mama kijk, mama kijk nou ... ben je even bezig zegt mama , mama, mama
    Ze is zich nu aan het oprollen in een kleed , verstopt en begint te tellen , nadat ze een elastiekje helemaal uitelkaar heeft getrokken , dus waar is de prullenbak , kan hem bijna naast haar zetten , maakte wij ook vroeger ook zoveel stuk , neeeeeeee joh ?
    wat hebben jullie kinderen wel eens stuk gemaakt om te experimenten hoe ver kan ik gaan , of dingen in de mond doen , springtouw bijv.

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

god nou hier ook zeg......

ik heb ze half 7 naar hun bed gebracht maar jongste is nog aan het janken... en ik ontplof bijna....

hele dag zeuren en huilen en piepen... ik wil drinkennnnn, bam gaat er weer een heel glas ranja over de bank..... boterhammen waarvan alleen beleg wordt opgegeten, rommel maken en niet opruimen, maar vooral ruzie maken en schreeuwen tegen elkaar,...

ik ben KAPOT... hoop dat ze zo in slaap vallen dan kan ik ook met mijn benen omhoog.. heb het ook HELEMAAL gehad...
    van mij had die onweer wel mogen komen al, want volgens mij komt het gewoon door het benauwde drukkende weer

18. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Zo wannneer komt de volgende storm.
    Jullie horen het nog wel, heerlijk even van me afzeggen ,
    en prettig om te lezen dat anderen dat ook zo ongeveer mee maken.:)

19. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi allemaal,

Moet even wat kwijt , lucht op.
    Onderwerp:
    Jas vergeten dure ahhhhhhhhhhh dacht ik!!
    Het verhaal ging zo,
    Na schooltijd gingen we naar de speeltuin, en ik dacht ,
    dat ze haar jas daar had uit gedaan , dat ze het warm heeft gehad .
    Terug gereden, lag de jas thuis , mijn kind had geen jas naar school aan gedaan ahhhhhhhhhhhhhhhhh

Vanzelfsprekend dat ik dat dacht, dat ze altijd een jas aan heeft naar school niet altijd dussss.
    Uiteindelijk jas terug , nu zucht even bijkomen eet smakelijk allemaal voor straks.

20. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Dusssss! Eetse he ;)

Deel Deze Pagina