eerste ronde clomid, overtijd en negatieve teste

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ninas, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninas

ninas Lid

28 nov 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar meer mensen die net als mij bezig zijn met clomid zodat we onze ervaringen kunnen delen.
    Ik ben afgelopen maand begonen met clomid 50 en uit de bloedtest is gebleken dat ik een eisprong heb gehad. Nu ben ik alleen wel 2 dagen overtijd maar de arts zegt dat dit wel vaker voor komt, heeft iemand hier ervaring mee? Heb al wel een testje gedaan maar die was negatief en de arts zei dat het ook nog wel wat te vroeg was om te testen. Als ik toch ongi word mag ik gewoon verder gaan met de clomid.

Hopelijk zijn er mensen die hun ervaringen willen delen!

Groetjes Ninas

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Misschien is je eisprong toch wat later geweest? Ben je gevolgd met follikelmetingen?

Hopelijk over een paar dagen toch nog een mooie test :)

3. ninas

ninas Lid

28 nov 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Flora 01,

Ik ben wel gevolgd en ze weten dus zeker dat een eisprong heb gehad maar het is dus blijkbaar wel vaker dat je dan toch wat later je menstruatie krijgt en wat later pas kan testen, dat zei de arts ook al dus vandaar dat ik opzoek ben naar ervaringen.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je eisprong kan iets later geweest zijn, waardoor je NOD ook opschuift. De luteale fase kan bij hormoongebruik ook iets langer worden. Deze kan tussen de 10 en 18 dagen zitten. Succes!

5. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    T ligt eraan welke periode na eisprong je aan houd.
    Ik had meestal rond dag 16 een eisprong en 17 dagen daarna ongesteld... Dacht in t begin dat 14 normaal was na de eisprong maar dat is niet zo...
    Wel vervelend die onzekerheid...

Deel Deze Pagina