Weten jullie of alcohol en provera en clomid volstrekt verboden is? Ik lees er niks over in de bijsluiter, dus ik vermoed dat je best een glaasje mag hebben (met mate dus). Het is niet dat ik me wil laten vollopen ofzo. Maar ik heb binnenkort een feestje en om niet 'verdacht' te zijn en die irritante vragen te vermijden kan ik beter wel een paar glaasjes nemen. Maar aan de andere kant druist het wel tegen mijn gevoel in. Herkennen jullie dit?
Nee, herken het niet. Ik drink gewoon niet, ook principes... Je moet dit soort dingen zelf beslissen.....succes! Elmo
Het wordt zowiezo aanbevolen dat je beide (man en vrouw dus) niet drinkt als je een zwangerschapswens hebt.
waarom zou je je anders voordoen op een feestje en drinken om niet op te vallen? J bent gewoon de BOBbette toch?
Dat van die bob gaat niet op, want we hebben een feestje met overnachting ha ha (centerparcs). En met mijn ventje erbij heb ik geen excuus want hij drinkt niet. Nou, ik zie het wel. Zwanger worden gaat boven ALLES!
Loyaal meedoen met manlief? nder het mom als we samen nuchter zijn is het leuker? Sowieso veel plezier groetjes Femke
appelsap/water lijkt ook op witte wijn! of die rode dubbelfris? vraag je toch gewoon of ze het in een wijnglas schenken! Hihi
Moet je tegenwoordig een excuus verzinnen om NIET te drinken... Drink al bijna twee jaar niet meer...maar heb me nooit hoeven verantwoorden hoor... Als je er zelf geen probleem van maakt en doet of het de gewoonste zaak van de wereld is zal niemand er over vallen.
meis als er niks op de bijsluiter staat kan je best een glaasje drinken ennuh dat gezeik over niet drinken met een kinderwens, is onzin, tenzij je je ieder week (meerdere keren) helemaal lamlazerus tankt. Ik heb ook af en toe bij een feestje gedronken is ben ook zwanger geworden, en meerder met mij! ennuh weet niet wanneer je weekendje is/was, fijn weekend iig!
Ben je zwanger geworden met of zonder MMM? Vraag ik me af omdat.... mensen in de MMM vaak niet willen dat ze zich achteraf kunnen afvragen of ze misschien iets hadden moeten doen of laten. Staat dus los van of het wel of niet goed zou zijn...meeste laten het voor hun eigen gevoel
Nou Meliske ik vind je nogal kort door de bocht, dus omdat het bij jou goed gegaan is kan het geen kwaad ? Er zijn meerdere onderzoeken geweest dat het beter is om niet te drinken met een kinderwens. Maja elk zijn eigen keuze. Wat is nu de moeite ? En zeker als je in de MMM zit probeer je alles !
Hallo Maritt, Ik herken een beetje jou gevoel er bij. Je wilt je gewoon niet gaan verantwoorden op zo'n feestje. Gewoon gezellig en geen gezeur van: Ben je zwanger? Toen ik laatst weer eens een negatieve test had, heb ik s'avonds heerlijk een paar wijntjes genomen! Zodat het gelijk naar iedereen duidelijk was! ( ik zou namelijk nooooooit drinken bij een zwangerschap!) Nu drink ik niet omdat ik bezig ben met afvallen en zodra ik start met de clomid denk ik ook niet te gaan drinken. Gewoon mijn eigen gevoel er bij! Fijn weekendje!
Na mijn beide IUI s heb ik niet meer gedronken. Toen de duivels kwamen heb ik wel een wijntje gedronken. Ik vind het zelf ook moeilijk hoor,kan je nu wel een borreltje meedrinken of niet. Datzelfde geldt ook voor roken,.gelukkig rook ik niet.
Ik dronk zelf wel eens een wijntje. Maar eigenlijk niet tussen de eisprong en NOD in. Iedereen moet het zelf weten.....
ik vind dat ook iedereen moet het zelf weten Zelf drink ik nu niet...ik heb er gewoon geen zin in sinds ik in de mmm zit..wil alles zo gezond mogelijk houden, en zo min mogelijk zaken doen de van invloed kunnen zijn... maar nogmaals ieder voor zich...ik ken zelfs mensen die hele zwangerschap gedronken en gerookt hebben, en een gezond baby hebben Ik ken ook kinderen die het 'produkt' zijn van ouders die gerookt, drugs gebruikt hebben en gedronken hebben tijdens verwekking en zw. schap, en die zitten nu bij mij op een KDC (niet alle kids hoor, sommigen hebben organish problemen, die secundair)...en dat doet wel pijn om te zien, wat er dan allemaal aan de hand kan zijn.