Lieve allemaal, Ik heb net de HA gesproken, ik voel me verward, verdrietig, onzeker..... De uitslag van de zwemmertjes van mijn mannetje is niet goed Zijn sperma is niet snel genoeg, met andere woorden, niet goed beweeglijk (80% onbeweeglijk) De hoeveelheid is ook aan de krappe kant. Ik had de ha gebeld voor deze uitslagen en zij had zoiets van, zullen we daar een gesprek voor plannen anders? Tja, toen wist ik al hoe laat het was! Uiteindelijk heeft ze het verteld, maar toch wel raar door de telefoon. Maar we wilden het nu gewoon weten, op een gesprek wachten heeft dan ook geen zin. We hopen deze week een afspraak te maken bij de ha, om alles nog eens duidelijk uitgelegd te krijgen. Er komen nu ook een heleboel vragen naar boven. In principe zouden we wel op de natuurlijke manier zwanger kunnen raken maar we hebben veel minder kans, dan bij iemand die "gezonde" zwemmers heeft. De ha noemde al IUI. We moeten sowieso binnenkort nogmaals zijn sperma inleveren... Wie weet ziet het er wel iets beter uit dan nu.. PFff... het krijgt bij ons wel een hele andere wending zeg... Er gaat heel veel door mijn hoofd en ben best wel een beetje verdrietig... Is niet zo gek toch? Ik weet het even niet meer.... Liefs van een verdrietige An
Jeetje An, das best kl*te nieuws en daar mag je ook verdrietig om wezen. hoe is je mannetje eronder? Met IUI heb je nog een hele grote kans de moed niet opgeven hoor ! succes.. xxx Kaatje
Lieve An, Het is helemaal niet gek dat je verdrietig en in de war bent. Je hoopt toch altijd dat alles helemaal goed is en als dat niet zo is dan komt het hoe dan ook rauw op je dak. Doe maar rustig aan meid laat het even bezinken. Knuffel Mirre
hee an, daar mag je zeker heel verdrietig over zijn meis! het is voor iedereen die met de MMM in aanraking komt enorm slikken..... je hoopt toch dat het via de normale weg kan.... heel veel sterkte meissie, en hopelijk is de volgende test wat posititiever... dikke knuffel elfje
Hè An toch. En ineens ziet de wereld er anders uit! Ik voel werkelijk met je mee meis! Laat het even bezinken. Er zijn nog mogelijkheden hoor. Maar nu gewoon even verdrietig zijn. Mag hoor. Sterkte en een dikke knuffel.
Jeetje dat is idd rotnieuws, hoop voor je dat het de volgend keer er beter uitziet! Ik zie ook aan je banner dat je vandaag je ongi hebt gekregen pff gaat dubbelop, veel sterkte!
Hoi An, Ik baal echt voor je zeg! Vervelend nieuws, maar geef de moed niet op he?! Er is zoveel mogelijk tegenwoordig. En wie weet is het sperma de volgende keer wel beter. Wanneer hebben jullie een gesprek? Liefs, Marit
He meisje, dar ga je niet vanuit he van zo'n uitslag. GA nu eerst eens rustig met de ha praten zodat je alles op een rijtje kan zetten. en wellicht is de tweede test beter. Het blijft een moment opname. Hoe voelt je mannetje zich?
Mijn mannetje is er erg stil onder, hij wil het eerst laten bezinken Hij heeft altijd al gezegd dat hij het gevoel heeft dat het aan hem ligt..... Ik hoop dat we deze week nog naar mijn HA kunnen. Ik vind dat we daar wel recht op hebben eigenlijk Bedankt voor jullie ontzettende lieve berichtjes, doet me goed! Liefs An
Hé An, dat is schrikken. Kan me voorstellen dat je nu even helemaal van slag bent, en je mannetje toch ook wel lijkt me. Veel sterkte nu ff en hopelijk komt er snel beter nieuws voor jullie!
hoi an dikke knuffel van mij meid. Hoop dat de HA jullie wat meer duidelijkheid kan verschaffen over hoe nu wat......... Twinny
hee An, wat een verschrikkelijk kl*te nieuws en ga met de andere meiden mee. Het blijft een moment opname. Verdrietig zijn mag hoor gooi het er maar lekker uit en laat het even bezinken. Ik hoop dat het ondanks dit toch snel raak mag zijn voor jullie Hele dikke knuffel meis XXX
Ow meid, wat naar! Wat had ik het juist jullie gegund om niet die MMM in te hoeven! Hou je me op de hoogte? Liefs, Quinn
Heel veel sterkte samen en ik hoop dat jullie bij de HA snel terecht kunnen! Heel veel liefs en ik hoop dat er gauw wat meer duidelijk wordt over wat jullie nu het beste kunnen gaan doen! Franca
Hoi An en man, wat een rotconclusie om te horen te krijgen. Sjee meis..... ik hoop dat er in het gesprek nog wat meer duidelijk gaat worden. Wanneer mag je man ook alweer een 2e proef afgeven. Knuffel hem ook maar even lekker, het ligt hem ook niet lekker denk ik. Een hele dikke knuffel van mij.......
Dat is echt even slikken An. Voor iedereen die hier voor het eerst komt voelt het heel dubbel. Gaan ze nog een tweede test doen? Ik wil je heel veel sterkte wensen, hopelijk hebben jullie gauw duidelijkeheid meis. En schrijf alles maar lekker van je af, mij lucht het altijd op! Dikke knuffel, Marjo
He verdorie An wat een #$%-uitslag! Hopelijk wordt een tweede uitslag beter en was dit een moment opname! Ik weet hoe het voelt, het is echt balen! Veel sterkte voor jou en je vriend!
He An, Ik begrijp je volkomen. Wij hebben dit nieuws ook pas geleden gehad. Heel moeilijk, je leeft met hoop en vrees. Als je een beetje van de schrik bekomen bent, wil ik je zeggen niet te veel vooruit te denken. Dan komen er een groot aantal doemscenario's voorbij, terwijl dat nog helemaal niet nodig is. bij de gynaecoloog vertelden ze dat het aantal zwemmers sterk kan verschillen per keer. Ook vertelden ze dat het niet onmogelijk is om via de natuurlijke weg zwanger te raken. Er is geen ondergrens, er is er maar eentje nodig! probeer positief te blijven en deel je angsten met je partner. Verder denk ik dat je snel moet afspreken met de huisarts, en al je vragen op papier te zetten. Ik zal geregeld bij dit onderwerp kijken, zodat ik misschien vragen van je kan beantwoorden. heel veel sterkte!