Niet ongesteld na Provera

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rosi, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hai, ik ben niet ongesteld geworden nadat ik de laatste provera tab. heb ingenomen.

Weet iemand of dit normaal is? Of waar het aan kan liggen?

2. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Nog even wat aanvullende info
    Mijn laatst tab. heb ik woensdag ingenomen....morgen precies een week geleden
    Heeft iemand dit meegemaakt?

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi rosi,
    als ik me niet vergis, heeft jolanda dit ook gehad.. (een van de moderators).
    volgens mij is het verstandig om even contact op te nemen met je gyneacoloog, of de poli... die kunnen je het beste vertellen wat je moet doen denk ik..
    sterkte
    liefs elfje

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik had dat ook,dacht dat het bij mij niet werkte. Er stond dat je binnen een week moest menstrueren,maar bij mij kwam niks,en precies na 7 dagen werd ik het toch.
    Maar de gyn zei tegen mij als ik het na een week nog niet was,ik ff moest bellen.

groetjes Pientje

5. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Ik heb inderdaad contact gehad met de gyne. Ik heb als advies meegekregen om een test te doen...... ik ben gelijk helemaal nerveus. Diep in mijn hart weet ik dat het niet positief kan zijn. Ik ben wel vaker overtijd geweest zonder reden.....
    Maar ja de dokter heeft verder ook geen andere verklaring voor. Als de test negatief is moet er een uitgebreide onderzoek worden gedaan bij mij.

6. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Rosi: hemel! Wat spanend zeg!
    Ga snel die test doen...;)

7. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0

Ik druf niet....ben bang voor de grote teleurstelling..heb het al een paar keer meegemaakt dat ik 8/9 weken overtijd was en toch negatief.

Het maakt me helemaal GEK

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik had ook dat ik precies op dag 7 ongesteld werd. Had al zoiets van morgen kan ik de gyn bellen dat ik het niet ben geworden en dan toch op de valreep wel geworden.

9. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Rosi, ik heb je pb beantwoord hoor.

Ik geloof dat je met provera tussen de drie en 11 dagen ongesteld kan worden.
    Maar hoelanger het duurt hoe minder kans dat het aan heeft geslagen denk ik.

10. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0

Vaag dat de Gyne tegen mij zegt dat het binnen twee of drie dagen had moeten gebeuren..... en nu na een week nog steeds niet raad hij mij een test aan!!

11. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Als ik jou was zou ik even kijken op de bijsluiter van de provera, daar moet het zeker in staan.

12. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0

Ik heb geen bijsluiter gehad....stom he... ik had alleen een doosje met 14 pilletjes

Trouwens kan je pb niet vinden???

13. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ow vreemd, ik heb die van jou beantwoord, staat in mijn postvak uit als ongelezen, moet er wel staan lijkt mij.

Op het internet vond ik idd dat er na gebruik, binnen drie tot 7 dagen een menstruatie op hoort te treden.
    Ik wist het niet precies meer, aangezien het toch niet werkte bij mij.
    Ik zou als ik jou was een testje doen en dan eens de gyn vragen of hij wil kijken dmv een inwendig onderzoekje of er wel genoeg baarmoederslijmvlies is om af te stoten.
    Want als dat er niet is dan kan er ook geen menstruatie komen.

14. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hello...

Ik ben nog steeds niet ongi...... Heb op aanraden van gyne een test gedaan. Dat was harstikke negatief. Ik kan vandaag ( vrijdag) de gyne (fransiscus) niet bereiken om een afspraak te maken. Kan ze wel neerschieten!!!!

Dus nu maar afwachten tot maandag dan kan ik een afspraak maken. Ben heel erg benieuwd waarom ik niet ongi ben gewordens ondanks ik provera heb ingenomen.....

pfff....wordt er een beetje depri van....
    Groetjes

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    vreselijk he die onzekerheid!
    hoop voor je dat het weekend snel voorbij is,
    en dat je snel een nieuwe afspraak kunt maken.
    heel veel sterkte!

16. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Thanks... :)

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He ik zit een beetje in een soortelijke situatie..
    Ben dan wel een beetje ongi geworden na de provera maar vergeleken met wat normaal is, was het echt te verwaarlozen. ( 1 ochtendje een beetje bloedverlies en toen was het over..)
    Ik kon ook niet gelijk advies krijgen en heb mn eigen gyn niet kunnen spreken omdat ze er niet was. En van een andere dienstdoende gyn te horen gekregen gewoon te beginnen met Clomid. Ik ben dus ook heel bang dat het deze maand niet goed aanslaat. Misschien kunnen we mekaar erdoorheen slaan!! Hoop ook voor jou dat je gauw een nieuwe afspraak kunt maken!

Liefs Marjo

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Rosi bij mij duurde het 10 dagen voor ik ongesteld werd na de provera. Ik vond het ook een eeuwigheid maar het gebeurde wel. Succes

19. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hey meiden, ik ben ongesteld!!! Eindelijk......... :D

Nog twee dagen wachten dan kan ik de clomidpillen voor het eerst gebruiken. Ben harstikke benieuwd

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hehe, veel succes ermee.
    hopelijk ben je nu snel zwanger!

Deel Deze Pagina