maken we kans deze maand?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamvanjason, Mar 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

Jun 9, 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hallo,

ik zit een beetje met een probleem. We zitten al een jaar in de MMM en het ziet er naar uit dat mijn cyclus nu eindelijk op de rit is! Nu had ik gistermiddag (dinsdag) mijn eisprong (voel deze altijd heel duidelijk) We hebben zondag en maandag geklust. Volgens onze fertiliteitsarts zouden we ook vandaag nog moeten klussen. We hebben het gisteravond en vanmorgen geprobeerd maar beide keren kon mijn man niet klaarkomen :(. Hij zegt dat het de druk van het "moeten" is.

Nu ben ik bang dat er weer een hele maand weggegooid is :( Of denken jullie dat zondag en maandag genoeg moet zijn geweest??
    Ben zo emo nu.... Maar ik wil hem zich ook niet schuldig laten voelen want hij voelt zich er al rot genoeg onder. Wat denken jullie?

2. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Ja joh, tuurlijk heb je een kans. Als je mans zaad gewoon doet wat normaal zaad doet, dan leeft het minimaal twee dagen. Als je maandag geklust hebt en dinsdag je ei, dan zit je helemaal goed!! Laat je niet gek maken meis, het is allemaal al moeilijk genoeg. En laat het zeker niet tussen jou en je mannetje komen!!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,235
    6,095
    113
    Je hebt een hele goede kans zelfs als je een dag voor je eisprong sex hebt gehad.
    Ik duim mee dat het voor jullie raak mag zijn deze maand!

4. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

Jun 9, 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Heel erg bedankt voor jullie antwoorden! De hele MMM maakt me zo onzeker soms. We wachten al zo lang op een 2de wondertje dat ik er soms zo moedeloos van word..... Als het dan ook nog niet precies gaat hoe de arts het heeft voorgeschreven, kan ik soms wat overdreven reageren.... Ik ga proberen het van de positieve kant te bekijken en hopelijk is het ons deze ronde wel gegunt!

@Evira: ik moet er inderdaad voor waken dat het niet tussen mijn man en mij in komt te staan. Hij kan er ook niets aan doen. Maar het is de frustratie die dan de overhand neemt. Hoe gaat het bij jou??

Share This Page