Rare menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winnie30, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie30

winnie30 Lid

3 mei 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen zaterdag was het exact 3 weken geleden dat ik voor het laatst menstrueerde. De laatste tijd heb ik een cyclus van ongeveer 3 weken. De laatste keer heb ik ook een ei gehad dat keurig gesprongen is (dat weet ik omdat ik middenin een cyclusanalyse zat). Wel weer een rare menstruatie er achteraan (op dinsdagochtend bloed, toen tot zaterdag niks. Op zaterdag en zondag helderrood bloed en toen nog een paar dagen hele kleine beetjes bruin bloed).
    Ik heb een paar ovu-tests gedaan deze cyclus, maar niet één keer positief getest. Misschien had ik regelmatiger moeten testen en heb ik mijn ei gemist. Dat kan. We hebben in elk geval om de dag geklust, van dinsdag tot en met vrijdag de week erna. De laatste keer klussen is dus overmorgen twee weken geleden.
    Nu ben ik afgelopen zaterdag begonnen met vloeien. Piepkleine beetjes bruin bloed. Hoefde geen maandverband of tampon aan te pas te komen, een inlegkruisje volstond ruimschoots.
    Zondag idem. Maandag idem, gisteren idem en vandaag idem. Alleen vandaag en gisteren voor de zekerheid een tampon ingedaan (meestal begint mijn menstruatie met wat bruinverlies en begin ik na een dag of 2 a 3 echt te bloeden). Zat alleen donker bloed op en vandaag wat stolsels. Het gekke is dat het ook alleen 's ochtends is dat ik hier last van heb. In de loop van de dag stopt het vloeien helemaal. Nu dus ook helemaal niks meer.

Dit is dus al de 5e dag dat ik dit heb. Eergisteren de fertiliteitskliniek gebeld, want volgens mijn cyclusanalyse is alles helemaal perfect, maar ik weet zelf wel dat dit niet zo is. Ik heb gewoon niet elke cyclus een eisprong volgens mij. Misschien had ik toevallig net tijdens de analyse wel een ei, maar daarmee is alles nog niet perfect in orde. Ik ben in oktober 2011 al gestopt met de pil en sindsdien klopt er bij mij geen moer meer van. Morgen word ik gebeld door een arts van de fertiliteitskliniek en dan ga ik toch proberen nog een cyclusanalyse af te dwingen.

Is er iemand die dit herkent? Voor alle duidelijkheid: ik heb zaterdag en eergisteren voor de zekerheid een 2x5 test van KV gedaan, allebei omowit.

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Sorry, geen idee. Wel ff een reactie zodat ie weer bovenaan staat ;).

Deel Deze Pagina