Hoe hroot de kans overstimulatie IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anak2, May 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    hoi,

Ik kom net van de 1e fm op dag 8 en ze zag links 2 folikels van 14 en 12 mm en rechts 2 folikels van 13 mm en 12 mm. Nu is er een kans dat de IUI gecanseld gaat worden.

We moeten duimen dat er 1 niet doorgroeit want bij 3 willen ze het wel doen ivm leeftijd (39)

Hebben jullie dit al eens meegemaakt ? Hoe groot is de kans dat alle 4 gaan doorgroeien ? En hoe groot is de kans eventueel op een drieling ?

Bij ons is geen oorzaak gevonden dat het bij ons niet lukt en zaad van manlief is meer dan goed..

Ik hoop dat jullie mij kunnen opbeuren met positieve verhalen

2. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

May 16, 2017
    500
    284
    63
    Female
    Hoi Anak,

Ik heb wel vaker gehad dat er in het begin meerdere follikels werden gezien en dat de vraag was of ze mee zouden groeien. Ik weet niet meer helemaal precies hoe dat zat, ben even voor je aan het opzoeken wat ik toen heb opgeschreven. Daar zie ik dat ze alleen de 6e keer gemeten hebben als ze kleiner dan 13 waren (toen 2x 1,1). Die van 13 zijn altijd wel doorgegroeid. 1x had ik er een van 16 en een iets kleinere die niet gemeten was, die toen alsnog wel doorgroeide naar 15. Maar volgens mij durfden ze toen alsnog niet zeker te zeggen of die van 15 wel mee zou doen. Als je jouw situatie met dat van mij vergelijkt dan lijkt het alsnog net in het midden te hangen wel/niet denk ik. Maarja het blijft moeilijk vergelijkbaar, ik vind het al apart om te horen dat jouw zorg juist hierin zit terwijl bij mij steeds de vraag was of er uberhaupt meer dan 1 eicel mee zou doen. Toch maar proberen jezelf af te leiden met andere dingen denk ik en afwachten hoe het doorgroeit. En houd in gedachten dat er nog steeds veel mogelijkheden zijn, niet alles hangt van deze IUI poging af. Sterkte!!

3. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

May 12, 2014
    1,767
    760
    113
    Female
    Amsterdam
    Hoeveelste poging is dit voor jou?
    Als het niet de eerste is zal ik zeker voor een poging met vier eitjes gaan ook gezien je leeftijd..

Share This Page