He meiden, Ik zou vandaag een TP krijgen, deze gaat niet door omdat de cryo wel goed is ontdooit maar niet heeft verder gedeeld. Nu willen ze het vandaag en vannacht verder aankijken en moet ik morgen ochtend bellen of de TP als nog door gaat. Nu lijkt het me erg sterk dat ik morgen alsnog een TP kan krijgen. Op google kan ik weinig vergelijkende verhalen vinden. Graag hoor ik jullie reacties hier op. Groetjes
Ik lees met je mee.. net terug uit Zwolle meer t zelfde verhaal, alleen hebben ze n bij ons wel teruggeplaatst. Heb er nul vertrouwen in. Hopelijk gaat jullie cryotje toch nog wat doen
Ik heb in november in Zwolle ook een cryo teruggekregen die niet was gedeeld. Dit is een zwangerschap geworden, maar helaas wel een miskraam. Dat had overigens niet met de deling te maken.. maar is in een later stadium misgegaan
Bijzonder!! bij mij hebben ze vandaag ook besloten dat de TP niet door gaat omdat het niet meer is gaan delen. Raar he dat ieder ziekenhuis zo ze eigen werkwijze heeft. Izie zo zie je maar geef de hoop niet op meid !!
Onze zoon was een 4 dagen oude cryo. Ingevroren als 4 cellig, ontdooid als 3 cellig. Ontdooid op donderdag en vrijdag teruggeplaatst, in de nacht niet doorgedeeld maar wel vitaal. Ach je hebt maar 1 cel nodig zei mijn arts, dus we plaatsen hem wel terug. Ik had er nul vertrouwen in, maar ik denk echt dat er een wonder is gebeurd