Hallo allemaal, Na een slopende periode waarin ik een miskraam heb gehad die door middel van pillen op gang gebracht is bleef ik bloedverlies houden. (even kort samengevat) Na 9 weken constant bloedverlies werd besloten omdat er geen rest meer zichtbaar was & mijn HCG ook gezakt was om 7 dagen lang provera te nemen om een goede menstruatie op te wekken. Afgelopen zondag heb ik het laatste tabletje genomen. Sinds donderdag is wonder boven wonder het bloedden gestopt dus dat is wel super fijn natuurlijk. Maar ik ben heel benieuwd wat die provera nu gaat doe, waarneer kan ik weer een menstruatie verwachten etc etc? Kortom wie heeft ervaring hiermee & kan mij helpen Alvast bedankt
Een paar dagen na het stoppen met de provera zal je een onttrekkingsbloeding krijgen. Vergelijkbaar met een menstruatie in stopweek van de pil. Daarna is je cyclus gereset hopen ze en word alles weer langzaam nomaal qua cycluslengte etc. Sterkte, zo'n nasleep is nooit fijn.
Bedankt voor je reactie, ik ben erg benieuwd voorlopig merk ik weinig maar eigenlijk ben ik daar wel blij om